Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-09-14 19:35:27 följande:
    Fiina bilder i BT. 

Busbellan: du tar så fina kort. Superfotograf med superkamera?

Bubblan och Camilla: finaste tjejerna i Kik Kid. Jättefin klänning! Nä, kanske inte om man tänker så. Men det gör inte alla Men de håller verkligen bra. Har sålt ett par beggade nu och de är nästan lika fina som nya
    Ja dom e underbara!!
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Mårning!

Är det farligt att överanstränga sig när man e gravid?

Bar plank och grovsopor 5 timmar igår och kände mig väl lite trött i kroppen sådär, men inatt så mådde jag så sjukt dåligt, kändes som jag skulle bli magsjuk, mådde grymt illa och svettades som en tok, idag känner jag mig helt knäckt..

Nu börjar jag tänka att det kanske inte va så bra för bebisen

• RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 08:02:16 följande:
    God morgon!

Sjuk i dag igen.

Lämnade barnen på dagis och råkade fara förbi en liten barnbutik på vägen hem. Åhhhhh de hade massa dunis kläder. Kööpte en dyr pjamas men ack så fin. Två leggins och en klänning. Gillar!

Men jag orkade knappt stå i butiken så nu blir det sängläge resten av dagen.
    Krya på dig Hjärta
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-09-16 08:25:12 följande:
    Ja alltså man reckomenderar väll att man inte skall bära tungt som gravid. Risk för förvärkar eller har jag fel nu kanske? Men vill inte skrämma dig! Kanske bara en myt. Ring bm så blir du lugn igen! KRAM
    Inte känt av några förvärkar eller sammandragningar mer än vanligt, utan mer att jag mådde så fruktansvärt dåligt Obestämd
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-16 08:27:50 följande:
    Morning

Ja man ska ju inte anstränga sej alltför mycket när man är gravid, oftast säger ju kroppen ifrån och då ska man nog lyssna på den
    Jag kunde knappt göra nånting efter typ v.20, så fort jag gick i trappor så fick jag förvärkar.
    Men min kropp sa ingenting när jag höll på med det, jo trött blev jag ju självklart i rygg och så, men sen verkar det ha kommit på natten..

Men nu är all plank borta iallafall så det tänker jag inte greja med mer
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-09-16 08:29:09 följande:
    Stackare!! tror dock aaabsolut inte att det är nån fara för bebisen, visst ska man inte bära för tungt, men det är ju för att undvika förvärkar tror jag... Tror inte det där har med bärandet att göra. Bebisen mår sääkert bra! Kram!!
    Åkej! Då är det bara jag som fick ta smällen då kanske? Bara bebis klarar det så är jag nöjd

Idag blir det väääääldigt lungt och stilla dock, måste återhämta mig
  • RååSa BuBBlan

Jag känner verkligen stor sorg att Katvigs blå/blå ränder har gul kant, jag e helt kär i dom ränderna, men klarar nog inte de gula till   VARFÖR gör dom så??? *snyft*

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2010-09-16 08:26:51 följande:
    Hehe vad kul Som när vi var på zoo i köpenhamn. Sambon hade precis sagt att det är ju otroligt att vi är i danmark och inte varit i nån dansk affär. Då går vi in i souvenirshoppen på zoo... Där fanns det minsann Småfolk, Hummel, IdaT, Katvig mm. Jag sken som en sol och sambon suckade
    he he
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2010-09-16 08:34:29 följande:
    Vilken vecka är du i nu?
    v 24
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17