Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-08-28 20:35:32 följande:
    Kanske knäpp men varför inget nersatt pris!? Drömmer
    blir nedsatt när du loggar in
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Julia1234 skrev 2010-08-28 20:38:57 följande:
    Åh tack!!! Så klart det får bli den 1-2 år, är de superstora? Tjejen fyller snart ett men har ett ganska litet huvud...
    kanske blir den lite stor då? jag provade 3-5 år på min snart 5 åring och den satt perfekt.. men ok 6-8 år funkade på henne.. blir där lite glipor kan du kanske ha en liten tunn mössa under för att hålla den mer på plats?
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-30 20:19:42 följande:
    Åh, va fin den klänningen är!! Söta Isabel på BT !

Men nya Småfolk är ju underbart fin!! Ett måste är ju den lila bodyn med kaniner på. Åh, jag smälter!! Önskade idag att jag hade en liten bebis. Finns i tröja i blått, men Ava är ingen blå tjej och Ilon är ingen kaninkille . Men klännigen med rådjur är sååå söt! Jag som inte är en Småfolkstjej egentligen! Men tycker den var liten i storleken. Har inte testat Småfolks klänningar innan (hemskt, jag veeeet!!), men de kanske brukar vara lite små?!?
    tack

småfolks klänningar tycker jag är stora i strl. förutom vissa modeller som är lite små
    melizza skrev 2010-08-30 20:24:54 följande:
    jättefin shopping!!

vart har du köpt regnbågsvantarna??
    ajabaja
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-08-30 20:19:42 följande:
    Åh, va fin den klänningen är!! Söta Isabel på BT !

Men nya Småfolk är ju underbart fin!! Ett måste är ju den lila bodyn med kaniner på. Åh, jag smälter!! Önskade idag att jag hade en liten bebis. Finns i tröja i blått, men Ava är ingen blå tjej och Ilon är ingen kaninkille . Men klännigen med rådjur är sååå söt! Jag som inte är en Småfolkstjej egentligen! Men tycker den var liten i storleken. Har inte testat Småfolks klänningar innan (hemskt, jag veeeet!!), men de kanske brukar vara lite små?!?
    åh söt klänningen var   men guuud vad liten
    movie skrev 2010-08-30 20:26:09 följande:
    Har varit i väg hela dagen och vet inte hur jag ska hinna läsa ikapp Måste läsa allt så man inte missar nått bra erbjudande, nån rabattkod eller bara alla bra tips och mysigt prat
    Har varit och vägt mig på vv i dag -1,4 kg första veckan känns jätte kul och peppande.
    GRATTIS
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-08-31 22:04:16 följande:
    Du, spara lite 56or till mig sen va
    grattis Hjärta
  • Buttelina
    Bybo1 skrev 2010-08-31 23:50:46 följande:
    Grattis till Gravid {#emotions_dlg.flower} vad roligt med en liten bebis. Ibland kommer dom när dom själva vill Tungan ute

Själv är jag såååå less på att vara gravid men som tur är är det inte så länge kvar.
    oii jag har heelt missat att du är gravid grattis till dig med
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-09-01 20:11:22 följande:
    Godkväll!

Nu sover äntligen Mateo...måtte det komma en tand snart, han har varit supergnällig hela dagen...inte likt honom

Förresten är det fyndvarning på mina auktioner på T som går ut snart
    Bl.a en underbar småfolkhood som ligger sjukt lågt. Surt för jag har sålt den för det tredubbla innan men köparen drog sig ur Dum jag var som lät henne göra det mot auktionskostnad...förlorade mycket på det verkar det som
    fattar inte att folk inte nappar på hooden! den är ju sååsjukt fin irl
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-09-01 20:42:38 följande:
    Butte förresten... du såg att det låg något mer i paketet jag skickade va? Tänkte så du inte missade det. Var ju litet ...
    menar du katvig boken
  • Buttelina
    Jen80 skrev 2010-09-01 20:44:45 följande:
    Åh fy för treåringar ibland!!! Ilon ligger och sparkar i väggen och gör allt för att irritera mig. Han hoppas väl att Ava ska vakna, men då blir jag tokig!! hmmmm.... *försöker hålla tålamodet uppe*
    snällt av sambon att låta honom sova en stund (vilket han aldrig får för mig) eftersom han ändå skulle åka och träna fotboll och därför inte är hemma ikväll!
    haha lillebror stöööörar sig med just nu isabel somnade tidigt när hon lekte och nu tycker lillebror att det är tråkigt han sov på dagis, så han är väl uppe ett tag till skulle jag tro
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17