Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

100 dagar kvar av den här graviditeten OM jag prickar BF vilket jag aldrig gjort so far

Bäbis ligger låååååångt ner och det känns som den ska sparka sig ut ibland, hua va obehaglig känsla..

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:42:34 följande:
    Jaaaa, älskar kisse klänningen O Liam blir nog glad över sina traktorer.
    Bubblis drömmer om en saurie klänning hon
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:48:39 följande:
    Hi hi, sötis , då får du ta o leta reda på en då
    Hoppas Mejas Molo kissar kommer idag också.
    Ja tänk en Molo klänning med saurier i rena unisex färger, ååååå vilken lycka Solig

Vilka missar är det du köpt från Molo?
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:52:03 följande:
    Åhhh Svea älskar sin mössa från me&i, svart med en grön dinos på, velour. Så fiiin! Kanske något för bubblis också?
    Låter som nåt för Bubblis Men jag fick skäll häromdan för mitt enorma mössbestånd här hemma
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2010-09-30 08:55:10 följande:

Ja men en sådan här måste hon ju ha
    sötis Hjärta den hade Bubblis äääälskat
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-09-30 08:59:18 följande:
    Vad fin hon är i den!
    ängeln83 skrev 2010-09-30 08:39:06 följande:
    Morning

Ja, ryyys så kallt det är på nätterna, men som tur väl är så är det soligt och fint på dagarna så då blir det ju lite varmare. Här ser också ut att bli en underbar höst dag.

Köpte detta, hoppas nu allt fanns. Egentligen är det Liam som behöver mest kläder men som vanligt är det lättare att hitta till Meja, hon är dessutom galen i katter så dessa kunde jag inte låta bli

www.ajabajakids.com/default.asp?sType=Kids&mo...#
    Superfina! Är också sugen på katterna och lite annat men det kanske är dumt nu när jag har ett ombud på Småfolk Morrn morrn!

Ibland kan det behövas också. Jag shoppar inte heller något. Däremot insåg jag nyss att jag borde shoppa lite bodys i storl 62 för det hade jag inte så många. Köpte en del kortärmat som jag sålt.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-30 08:42:58 följande:

100 dagar kvar av den här graviditeten OM jag prickar BF vilket jag aldrig gjort so far

Bäbis ligger låååååångt ner och det känns som den ska sparka sig ut ibland, hua va obehaglig känsla..

"Bara" 100 dagar kvar? Tiden går fort ( i alla fall fram till sista månaden) Jag hade också mycket känningar av Lea i magen, det ilande och hon sparkade järnet.
    Ja det bara rusar fram verkligen!! Tycker det känns så enormt obehagligt när det rör sig så långt ner, hua Å när h*n sträcker på sig så fy tuuuusan
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-30 09:08:01 följande:
    Hoppas Molo fixar en sån klänning Dom brukar ju vara duktiga på att upprepa printen så saurier borde väl komma snart igen

Köpte "snälla" missarna i muddisar och body. Hade ju hemma klänningen men den vart tok stor, Meja blev så glad när hon såg den så jag kände att jag behövde köpa nåt annat med kissarna
    Åååååå jag älskar den bodyn o bysserna!! Får jag en tös kan jag betala dyrt för dem alltså
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-09-30 09:13:16 följande:
    Läskigt fast ändå skönt att känna att det rör sig där inne. Annars är man väl nojjig över det

frukost var det ja

CU
    Tar hellre rörelserna liiiite längre upp

smaklig frulle då rå
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2010-09-30 09:11:41 följande:
    Ängeln- Vilken söt Meja i Katvig och Molo i BT!

Bubblan- Vad lik kusinen är Bubblan! Inte så konstigt kanske iofs Och vad fin hon är i dockhuset.
    Tycker du? Tycker dom totalt olika
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2010-09-30 09:20:22 följande:
    Ja määäää Dom kissarna är så söööta ju. O nu har vi ju dessutom lite mer att matcha med lavendel stars bodyn och muddisarna.
    Ja det är så himla fint med den rååååsa kanten till dom *lööööv*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17