Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-08-11 21:54:16 följande:
    Finns ingen kille som kan se så busigt glad ut som din!!! Hjärta
    lillronya skrev 2010-08-11 21:49:52 följande:
    Låter bra!
    Får se vad det blir på söndag.
    Skönt att hära! Började tro att det var jag som var märklig.
    Din bild var ju just som temat efterfrågade, glad

Ja, barnen har önskat massor men ska skära ner och får se vad det blir. Har träff 22/8.
    Ja, här är det antingen upp eller ner kan man väl säga
    Ett av problemen vi har att han inte har så stor kontroll över sina känslor, men när han är glad så är det härlit
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Stormis skrev 2010-08-11 21:57:45 följande:
    God kväll!
    Sitter och knåpar med ot-beställning på Meandi som jag nyss kommit hem ifrån. Är så förvånad över hur många som är besvikna. Jag hittade massor i höst! Framför allt till mig. Känns som att de gjort lite mammaplagg i annan stil, liksom som inte lyser Meandi. Det gillar jag. Fast kanske gillar jag kollektionen för att jag inte gillat de två förra sådär jättemycket. Karla valde iaf svarta dinotröjan m tillhörande mössa som hon gick runt i hela tiden. Fast mest älskade hon den avskyvärda blommiga velourtunikan. KAN bara inte köpa den, även om hon gillar den.
    Ja, den var HEMSK, gjorde ju ont att titta på den
    Hur tänkte de där liksom

Här blev det bara ängeltunikan, men kan nog tänka mig monstermössan också
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-08-11 22:08:18 följande:
    haha gillade du inte den grön/cerise velourklänning/tunikan? det var typ det enda jag gillade

ängeltunikan var den jag mest ogilllade, skulle aldrig få för mig att ta änglar på mina barn *ryyyser*

heeelt olika smak där
    Nja, är väl inte överförtjust i den gröna färgen tyvärr

Tänkte att Ella kunde behöva en Ängeltunika så kanske hon kan lura nån att tro att hon är harmlös i alla fall
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-11 22:17:13 följande:
    Ni som sett me&i irl, tror ni att molos nya rosasvarta leggings passar till katt-tröjan?
    Ja det tror jag säkert kan funka!

är glad att katten på tröjan var sötare än katten är i verkligheten, fick se en bild på den
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-11 22:22:28 följande:
    Vad bra! Då ska såna skaffas!
    Blir det för mycket med de till den dära svartcerisa tunikan?
    Buttelina skrev 2010-08-11 22:19:47 följande:
    ja jag har alltid och kommer alltid att förknippa änglar med döden.. så nä den flyttar inte hem här
    jag ska nog på mitt första meandi party snart om jag inte själv ska ha ett.. men ingen vill komma till mig skulle vilja se den blommiga klänningen irl

jaa visst är det, trist det hade varit annars. mycket svart ovanligt ronya det vsart/ceriseá var fint. minns knappt hur det såg ut dock.. måste kolla igen
    Hörredu kan inte du ta och packa dej hit på söndag, du med?

Älskar svart ihop med några andra skarpa fina färger.
    Hmm, nu står det still, viken svart/cerisa?
  • Busbellan

Har förresten nu kommit fram till att Ella inte får nån mer lurv just nu, hon får helt enket klara sig med tre
    Kollade in den rosa idag och den var helt ok tycker jag men inget wow.
    Nu ska jag bara ta med Nora till affären en dag så hon får välja färg för den blå var inte lika fin i verkligheten som på bild

• Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-11 22:27:30 följande:
    Bra!
    Zvartaliljan skrev 2010-08-11 22:25:33 följande:
    Me&I på tapeten ser jag. Jag har precis kommit hem från en träff 760kr fattigare från fyndlådan och 3175kr fattigare kommer jag bli när räkningen kommer på det jag handlat Tyst
    Oj då...men då är en hel del till mig själv faktiskt
    Stackars Mateo fick bara en velourdräkt och två hemliga plagg...sen frossade jag o Maia i kläder istället

Hon var ju dock som vanligt, detta ville hon ha: Bankare (verktygtröja), bilar, dinosaurier (såklart INTE klänningen!), grävskopor och space. Efter mycket förtvivlat gråt gick jag med på att köpa spacetröjan...resten valde jag själv...
    Härligt med storshopping! Den där med medaljonger
    Den är inte svart utan mer brun har jag för mig att den var i alla fall, gillade den inte särskilt mycket
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-08-11 22:31:14 följande:
    Men nä Jag vill ha svart
    Jag TRO i alla fall den var brun, kikade bara på den när säljaren höll upp den men eftersom jag inte gillade den då så kollade jag inte närmare
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-08-11 22:45:33 följande:
    Är det den med runda "hjul" på i grönt och rosa så är den tunikan svart och inte brun.
    haha, ja där ser ni vilken koll jag hade
  • Busbellan

Nu kom jag på vilken jag tänkte på, tänkte ju på den med prickblommor på, det var ju den som var brun

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17