• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

äsh jag kan lika gärna sluta skriva i den här tråden
    ses på salgen

• hzl
    Tic1 skrev 2010-04-27 12:16:58 följande:
    Fick tips här tidigare om Mysungar.se om byxor som liknade me&i:s puffbyxor. Det var precis sådana byxor som hon syr som jag letade efter men nu har hon tyvärr inte möjlighet att ta nya beställningar så jag undrar om någon här vet någon annan som syr upp byxor på beställning??Är ute efter smala puffbyxor, muddbyxor och lite kortare puffbyxor gärna i svettistyg eller liknande. Alla tips tas tacksamt emot!!
    finafrön.se
  • hzl

Hej i tråden!

Kan jag få tips på "dop" present till min bästa väns son?! Tänkte kanske påslakan? Är det tråkigt? Hon önskade pippi-dreggellapp. Men jag vill ju såklart hitta på nått mer.
    Tacksam för hjälp

• hzl

TACK!
    osynlig, vet du vart kan man köpa lexington?
    tjolla, har du ingen tanke alls om vad du skulle bli glad av? Det är ju såklart olika.
    Min dotter fick av sin fadder en stjärna. vet inte om detta är svindyrt annars är det mitt tips till ängeln.
    helle, jättebra tips!

• hzl
    Tjollabolla skrev 2010-05-05 09:46:48 följande:
    Nääe jag har ingen aning! Bara det inte är massa tennsaker och grejor som ska sparas i 100 år och sen aldrig kommer användas ändå... Vi fick typ 15 olika skallror när hon föddes, ingen ville köpa kläder till henne så sånt behövs INTE Köpte själv moln påslakan härom veckan, annars hade jag nog önskat det, dom är ju sååå fina...
    nu e jag lite sen på att svara, men såg att barnet som har namnkalas heter samma som ditt barn. lite lustigt.. tack för hjälpen med!
  • hzl

ang tradera så är folk kanske rädda nu iom rättegången.. men jag vet inte

• hzl
    x karin76 skrev 2010-05-10 08:04:53 följande:
    Är väl de traderasäljarna Dan/Marie som sålde en massa stulna Lindex-plagg m m för ett par månader sen. Dom är åtalade för grov stöld, sen har 4 personer som köpt varor av dem på Tradera för ca 30 000 kr/pers blivit åtalade för häleri - man menar på att de borde förstått att varorna var stulna.Tror iofs inte själv på att Traderas nedgång i budnivåer har att göra med just rättegången, tror mer på att utbudet exploderat + ökande antal webshopper... med sjunkande priser som följd.
    ja just dom.
    Nä jag tror ju inte att dom är o skylla för allt. Men till viss del är nog folk lite mer försiktiga med nya kläder iaf..  Jag tror dom kunderna som åtalas hade inte en tanke på att dom kunde åka fast. Men sjukt att dom har kunnat hålla på så länge!
    Va synd att dom tagit in webshopper igentligen..
  • hzl

jag undrar om den är nån som har en katvig suit i 86 eller 92 grön/grön (inte mintgrön/mörkgrön) 80.orna börjar bli för små,,, ÄLSKAR dessa
    Vet ni vilken jag menar?

• hzl
    Theina skrev 2010-05-10 08:59:53 följande:
    Oj, det hade jag ingen aning om.. men hur 17 ska man veta att kläder man köper på t är stulna??.. jag som nyss satt och funderade på hur det kommer sig att det är så lite bud på kläder.. 
    Dom lade tydligen ut ca 50 auktioner varje dag med nya lindex, hm osv. Vissa kläder som inte ens kommit ut i alla butiker.. Då anses det väl rimligt att man drar vissa slutsatser. Dom åtalar ju inte nån som köpt en tröja utan dom köparna har köpt för 30 000 som sagt..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17