Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-22 09:40:30 följande:
    Hum...ska man trilla dit på Eleraffs erbjudande kanske?Sugen är jag allt...*sitter på fingrarna*
    näe jag sparar mig lite..{#lang_emotions_dreamer}

Nu börjar det komma så mkt "bra" erbjudande att det känns om det snart är reatajm?
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-04-22 09:55:19 följande:
    hejhejhoppas här är lite folk som man kan prata med o få mig på andra tankar :)här regelbundna värkar o sitter o funderar på om det är förvärkar eller "riktiga" o om man ska åka in eller inte
    Huuuuuuur ont gör de?`

Lärde mig sist att de skulle göra rejält ont innan man åkte in.. Åkte in en gång när de gjorde mesont och då hade det inte kommit igång riktigt.

Men ring och pratat med förlossning?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-22 09:58:06 följande:
    Mh, det borde jag också göra, egentligen är det ingenting där som jag är sådär super sugen på...men man blir ju alltid lockad när det kommer bra erbjudande.
    jag ska försöka spara mig "2v" nu...{#lang_emotions_baby}
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-22 10:01:46 följande:
    Nån som har koll på nån shop som rear Småfolk?, helst bodysuits.
    småvi har väl nått?

Men det är ju bara "gammal" väl?

Busfröt har bra priser på tröjor de har det kanske på suits med?
    *glömt* vet inte om de har några fina suit heller...
  • Kristyr

Det var ju en i tråden (för oss som fick våra förra barn ung samtidigt) som klämde ut sin dotter i badrummet förra veckan..

• Kristyr
    h80 skrev 2010-04-22 10:07:15 följande:
    Det gör inte jätteont, men det gör betydligt mer ont än det gjorde för 1 timme sen o de kommer med ca 6 min mellanrum. Pratade med förlossningen för 1 timme sen, ska nog ringa dom igen om nån timme om det fortsätter så här. Vill ju inte åka in i onödan, vi har bara 5-10 min till förlossningen så det är ingen fara. Men vi har en 1½ åring som vi måste lämna hos barnvakten innan vi åker.
    du kanske ska kontakta barnvakten iaf..
  • Kristyr

babyshop hade jag redan raderat i min hjärna.. Bra att det finns nån som har koll eller att vi alla har koll på olika..

• Kristyr
    h80 skrev 2010-04-22 10:21:52 följande:
    Barnvakten är förvarnad o bor 3 min bort Åh, det blir bara mer o mer, tror ni man kan ringa in igen? Hon var inte speciellt trevlig sist jag ringde
    Kanske är någon annan som svarar denna gång... Får hoppas på det. 

Gick förra förlossningen fort?
  • Kristyr
    maugu skrev 2010-04-22 10:29:16 följande:
    Snälla du-åk in och strunta i att ringa..de försöker mota bort en så länge de kan..Bättre att de kör ett CTG och undersöker dig-då ser de om det är på G eller inte..
    Här måste man ringa innan man åker så de vet att man kommer.
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2010-04-22 10:32:28 följande:
    Här måste man ringa innan man åker så de vet att man kommer.
    om det är fullt blir man hänvisad till ett annat sjukhus.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17