Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-06 08:59:46 följande:
    Tror nog det kan funka, Ella hade lätt kunnat ha 110 och det är ju två storlekar större än hennes längd

Det är nog mer tröjmodell än tunika tycker jag, men eftersom den är lite utsvängd nertill så funkar den säkert som tunika också
    jaa dom är jättesmå tycker jag. jag kollade på dom i butik och jag kommer köpa 122 eller 128 till bella. minismå ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-06 09:16:18 följande:
    Jag tycker inte de är så himla små. A har 104 i sin och det har hon ju i det mesta molo nu..
    ja den ser ju bra ut.. men jag jämförde i butik och de var en str mindre... svårt
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-06 09:29:55 följande:
    Ja, små är de nog, men inte så pytte tycker jag nog inte
    Ella har ju 104 i de flesta av molos tröjor, och det funkar i denna också även om den sitter ganska precis då.
    Men jag tror det gör en hel del hur mycket barnet fyller ut tröjan på bredden också. Fyller man inte ut den så blir ju ärmlängden längre
    ja men då räcker 122 till bella hon har ju 116 i de flesta molotröjor
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-06 09:31:09 följande:
    Ja, den är fin!!
    Men var det inte den som blev så tunn i lurven direkt?
    jo dom sa det om alla lurvar den säsongen.. men jag har haft blå med röda kantband från samma säsong och den är lika fin som alla andra.. men vissa kanske blev dåliga.. så det kanske är en liten risktagning..
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2010-09-06 09:40:51 följande:
    Den är fin..men just nu känner jag mig antiluva
    ääääsch luva hemma med mamma och utan luva på dagis gäller att ha mååånga lurvar ju
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-09-06 09:45:59 följande:
    Jag hade den lila med röda kantband som var från samma säsong också tror jag.
    Vet att jag valde mellan denna rosa och den lila, men den rosa kändes så tunn jämfört med den andra
    ja vissa lurvar är tunnare och vissa stelare.. jag hade chansat i alla fall för den är ju såå fin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17