Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-10-11 20:55:00 följande:
    Ja, bara ut med det nu då!
    Måste med ut med lite till, väntar nån dag till bara så får de gå ut när folk fått in lite mer pengar
    Aha, när är det löning i sverige?
  • SmillaMilla

God kväll!

I går nappade jag på en lurv på veras hus. Någon mer?

Får man inte ett till bekräftelsemeil att den finns? Eller har de automatiskt lagerstatus?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-10-14 17:56:33 följande:
    Vilken blev det?
    Själv lyckades jag hålla mig från att ens gå in på sidan *stolt*
    Vi har lurvar så det räcker, har insett att barnen inte behöver 5 var
    Det blev den turkosa med cerisa kantband. Sveas i stl 92 är för liten. Men min hjärna var inte riktigt med mig Köpte stl 110 Men blir väll kanske lagom till våren.
  • SmillaMilla
    melizza skrev 2010-10-14 19:19:10 följande:
    jag köpte två   den turkosa till Stella och den gula till Emilia

dem har automatisk lagerstatus så det du beställt måste ha funnits

jag fick först mail på att beställningen gått igenom och sen att min beställning var packat och skickat
    Åhhhh vad bra! Då vågar jag betala
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-10-15 18:18:17 följande:
    Då är jag inte ensam här iaf.
    SmillaMilla skrev 2010-10-15 18:13:57 följande:
    Åhhhhh i dag har jag tagit fram vinter kläderna. Äntligen
    Åh har ni vinter?
    Här är kallt, men än får det dröja ett tag innan vinterkläderna kommer fram.
    Fast Michaela tog på sej nya NS-jackan nu när hon körde ner till fritidsgården. Den är ju så fiiiin, mamma! Var argumentet till det.
    Alltså det snöar/haglar om vartannat. Ca 3 grader. Har beslutsångest över hur jag skall klä barnen. Skall man avvakta med molo overallerna?
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-10-15 18:22:55 följande:
    Är det 3 grader mitt på dagen?
    Hur man ska klä de beror ju lite på hur länge de ska vara ute och vad de ska göra.
    Lager på lager funkar ju i ganska låga temperaturer också.
    Ja ca 3 grader.

Kanske skall fortsätta med pop jacka, molo lurv och överdragsbyxor. Men på dagis hade de tagit på barnet strumpebyxor, mjukisbyxor ns fodrade byxor och överdragsbyxor. Så därför jag börjar fundera
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-10-16 18:57:36 följande:
    God kväll!

Nu flickor ska ni få ett råd,ett BRA sådant- vad ni än gör så åk INTE till Gekås de kommande helgerna. Värre än en myrstack over there
    Ojoj, hoppas att det blir bättre tills det att jag skall dit. Den 14 november.

Hur går det på nya jobbet. Lätt hysteriskt?
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-10-17 11:29:42 följande:
    Så nu är röd Kik Kid klänning beställt till Meja, nu är ju bara frågan vad Liam ska ha för kläder på julafton? Ha ha, ute i god tid, jaa
    Åhhhh så fint. Jag hade också tänkt en sådan till Svea på julafton. Men när hon var ett hade hon en röd velour klänning från kikkid. Förra året hade hon en från geggamoja. Och den från geggamoja passar nog i år igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17