Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:32:10 följande:
    Å e de Skrattande Måste spana!! Tack för tipset Kyss
    smala fötter: superfit
    breda fötter viking

Finns inga bättre enligt mig. mina barn har breda fötter och jag har aldrig varit såå nöjd. jag har provat kavat mm och viking var absolut bäst
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-08 08:34:03 följande:
    Här är en till vaken! Milo är lämnad på dagis och Lia har fått frukost, väntar på att hon ska bli trött så mamman kan få lite frukost och kaffe!

Vi behöver oxå vinterkängor. Det är såååå tråkigt att köpa och kostar såå många pengar! Förra året hade vi ecco och dom var helt outstanding, han var aldrig blöt eller kall trots att han vadade i 20 cm vatten och snöslask...
    jaa ecco är i klass med superfit. toppen dom med, men smala till mina små fisar
    sööta barnen i bildis katvigarna är underbara
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:35:36 följande:
    Ecco e rätt dyra va? Obestämd
    mm men det är värt varenda krona! dom är ute på ett helt annat sätt på dagis och alltså mina barn kunde hoppa i vattenpölar med sina viking skor och fötterna var inte blöta..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:37:51 följande:
    Viking hade vi förra året och dom va kanonbra! bekväma, varma och torra Trots 25 minus ute så frös hon inte, tror Bubblis har lite breda fötter så kanske ska köra viking i år igen då..
    jaa kör på dom igen då, det ska vi göra om du tycker dom är dyra kanske du kan tänka dig begagnade?
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:37:51 följande:
    Viking hade vi förra året och dom va kanonbra! bekväma, varma och torra Trots 25 minus ute så frös hon inte, tror Bubblis har lite breda fötter så kanske ska köra viking i år igen då..
    har hon breda fötter är viking bäst. vi har varit rätt nöjda med kavat med och dom funkar med på breda fötter isabel provade ecco förra året men hon gillade dom inte pga att hon tyckte dom klämde lite..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:40:04 följande:
    Får spana lite på stan sen då men liiiiila ska dom va

Sjukt lila är jag nu i höst känner jag, ALLT ska va liiiiila
    haha isabel hade LIIIIIla förra året dörfina!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:41:38 följande:
    Ja beggade i toppskick kan jag tänka mig, men jag köper helst skor nya

Just skor får kosta lite tycker jag, finns inge värre än skor som sitter fel och är dåliga på fler sätt *avskyr* Man går massor i dom och tassarna ska man ta hand om
    håller med dig till 100%
    lillronya skrev 2010-09-08 08:42:18 följande:
    Är viking väldigt små i atl?
    Hittade några men enl måttet skulle E behöva 27 i de. HAn har 25 i kavat...
    ja alltså lillebror hade 28 i viking förra året så jag tror allt innermåtten är annorlunda jämfört med kavat..
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-08 08:56:26 följande:
    Yäck!!

Hittade just en stor plastbit i min smörgås, inbakad Kräks

Hua.. Tänk om Bubblis fått den o svalt den
    duuu den skickar du in!!! min mamma fick med det små plastbitar i helt bröd. hon fick presentkort på bröd på typ 500 spänn
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-08 08:54:16 följande:
    JA men då verkar det ju stämma. Vågade inte klicka hem dem när de skillde så mycket.
    var tänkte du klicka hem? jag har glömt vad innemåttet är på barnens skor jag har här hemma
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-08 09:02:44 följande:

På tradera.

Kan inte vår lillebror ha er lillebrors från förra året då?

Usch det här är så svårt!
    Vi har alltid haft kavat och jag är nöjd med de. Men det är ju bra om man kan titta på nåt annat med.

hehe kanske kan lillebror ha dom i år igen Förvånad stod förra året o valde mellan två skor där den ena var 1.3 större än foten och den andra var 1.9 eller nått sånt.. jag valde den större o la i sula.. men nu har hans fot bara växt 4-5 mm på ett helt år Förvånad så dom passar nog i år igen... det var tom 29or Förvånad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17