Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-19 10:54:58 följande:
    Här försöker man vara snäll och det är tacken?
    haha ja.. vad är tacken..
    äta, passa den där du tipsade om sedan gå till lindex i högdalen och hämta ut paket...
  • Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-11-19 11:36:19 följande:
    Stormis: Nr 2 tycker jag helt klart

Kristyr: Sååå söt lillasyster
    Mamma till Simon skrev 2010-11-19 11:41:02 följande:
    Kristyr vilken söt tjej du har Glad
  • Kristyr

ähh campadre hade inget kul på nanook, det var fleecebyxor i en större storlek än den vi har men det fanns inte.. och 85:- frakt för det är ju tveksamt.Obestämd Nu ska jag gå till lindex och hopppas att de har de röda overallerna med vita ränder. SÅÅÅÅÅÅ fina. Har just köpt en 74a, men det är precis just nu och vill ha en ny...

• Kristyr
    Pepper79 skrev 2010-11-19 12:27:30 följande:
    nej jag hade hoppats på overaller så det blev inget för mig. Men de hade ju fri frakt, fast det kanske bara var lör och sön
    aha det var i helgen. Men jag´hade lite andra span där förut, få kika igen i morgon så blir det fri frakt om inte idag räknas till helgen med..
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2010-11-19 15:58:10 följande:
    Perfekt ju! Jag vill också ha ett jobb som inte kräver mer än att jag arbetar visst antal procent. Vill inte jobba 100 när barnen är små. Ett jobb som går att kombinera med familjen och ett jobb som inte gör en fattig. Ska det vara så svårt att få tag på? Glad
    men en make/sambo som försörjer familjen? Och du kan använda dina pengar till hopping? Drömmer
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2010-11-19 20:21:28 följande:
    Kristyr- Söta lillasyster i Katvig och LIndex. Vilka gosiga kinder !
    Hjärta Å gosigare lär de bli nu när hon goffar mat i mängden....
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-11-20 09:46:02 följande:
    God morgon!

Har lite funderingar i går efter besöket på bvc. Är Svea tjock? Hon är 99 lång och väger 17,1 kg.

Alltså jag är inte alls orolig för henne och jag tycker inte att hon är tjock. Både jag och sambon är smala, så det vore ju konstigt om hon inte skulle smalna av så småningom. Men jag fick lite vinkar från tanten att det inte gjorde något att hon hoppade över något mål mat i bland (hon äter gärna inte frukost). Kändes som om hon tyckte att Svea var för tjock.
    men.. hon ser inte tjock ut...
  • Kristyr

BVC är konstiga ibland.

Lillesyster snurrade inte (gör inte nu heller för den delen) på 5 mån kontrollen då tyckte BVC-tanten att jag skulle ta på upp det med läkaren på 6 mån läk.kontrollen. Obestämd Läkaren sa 2 typ " men hon är ju bara 6 mån"

Näe, hon är ingen snurrare, men sitta utan stöd är kul

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17