Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-11-24 19:27:18 följande:

God kväll.. slängde in lite bilder på Tuva i dagens post !! Jag är mycket nöjd .. fast jag tog 80 i storlek på allt så som ni ser på bilderna är de liiiite stort eller långt eller ja!

Jättefina bilder i bildis!

När var det tuva var född?
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-11-24 20:23:03 följande:
    17/4 .. oj fick med det i förra meddelandet jag skrev men trodde de va h80 som frågade hehehe...
    oj och har redan så många tänder..
  • Kristyr
    CamillaJ skrev 2010-11-24 21:02:01 följande:
    Ja, näh Tuvas första kom när hon var 3 månader sen ha det bara ploppat upp ... jättemysko hehe.. killarna hade kanske 4 när dom var runt året !
    Så ja häromdagen sa jag de till sambon att nu när hon har 6 tänder nu dröjer de nog tills hon är 1½ år innan de kommer fler.. sen tog de 1-2 dagar så syntes den 7de tanden också så nu är den påväg !
    värsta krokodilen!

Min son hade 6 tänker när han var 10 mån typ...
  • Kristyr
    THEA och Grodan skrev 2010-11-24 21:10:56 följande:
    Har det kommit MOLO nytt Spetsar ögon och öron samt undrar var i så fall???????
    bor
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-11-25 16:13:37 följande:
    hehe köpte nyss två fleecejackor från lindex för 167kr -D haha DET är billigt

Problemet för mig är om jag köpte "billiga" kläder bli de inte använda, så de blir dyra i slutet endå.

Lindexvelourisar är det mest OT plagget här.. Används typ varje dag

• Kristyr
    Buttelina skrev 2010-11-25 16:20:57 följande:
    dom fleecarna kommer jag helt klart använda till våren på dagis! isabel har en lindexfleece sen innan och hon har haft den jättemycket. dessutom var den cerise med orange kantband suuperfin dessutom är dom lurvarna så sjukt mjuka! lööv,
    varför kan inte molo komma med sånna färgkombos? tycker deras färger är samma hela tiden..
    har nanook/isbjörn till dagmamman.. Drömmer
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-11-25 17:53:39 följande:
    haha ja det kan jag förstå
    mat på hela magen efter en lunch och en lurv gillar nog inte tvättmaskinen så mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17