Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

har jag lite overallproblem igen
    Alltså den svarta med gula detaljer verkar inte finnas i större än 116, så då går ju den bort.

Sen kollade jag ju på MAT:s overaller, den oranga ser superfin ut, men jag är ganska tveksam till att det är rätt färg till August. Kanske den svarta MAT:n istället?
    Så har jag kollat lite på Molo, den blå ser underbar ut, men det blir lite tråkigt eftersom den är så lik i färgen den jackan han har.

Finns det några andra fina overaller? Hjälp mig!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 13:58:28 följande:
    fastän svaret kanske är rätt givet i denna tråd men vilken vinterjacka lila pop el lila MOLO t 6åriga tjejen?????? sån beslutsångest! lila pop finns på deras hemsida nu, e den lik molos lila färg?? tycker molos lila färg  är olika i varenda webshop?!
    Satt precis och hade den jackan upp på pops sida, den ser jättefin ut
    Är ju så svårt att välja vinterkläder
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 14:06:25 följande:
    ja!!!! Supersvårt när allt e så fiiint!!! Ella hade pops lila jacka i två säsonger nu o har varit helnöjd!! Så det lutar mest åt den nu igen....
    Jag undrar i vilka färger deras overaller kommer, är ju på overalljakt
    Tror du det blir i samma färger som jackorna?
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 14:14:31 följande:
    lila, turkost, blått ,rött kommer overallerna i!
    hmm, turkost är ju visserligen fint, men det beror ju lite på vilken nyanas det är, vill inte att den ska vara för lik hans jacka i färgen
  • Busbellan
    Buttelina skrev 2010-08-20 14:29:38 följande:
    grön molo? lila hummel?
    Kollade lite på den gröna molon, men vet inte om jag är överförtjust i den gröna färgen, skulle vilja se den live.
    Har du sett den lila hummeln nånstans i storlek 122?

Har förresten nyss pratat med en butik som Ronya tipsade mig om ang. Humme och hon sa att den svarta med gula detaljer finns inte i år så den måste M ha kvar sen förra året eller nåt
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 14:49:27 följande:
    lite tråkig om jag ska va ärlig.... regnbåge e inte aktuellt?!
    Ja, du har nog rätt, men annars lär det väl sluta med en svart overall och hur mycket roligare är det egentligen
    regnbåge skulle han kanske vara fin i, har nån sett den i 122 nånstans?
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-08-20 14:52:32 följande:
    Tycker den ser hellustig ut med den där skärningen i materialet vid benen...

Nu ska vi snart åka till Göteborg, lite hastigt bestämt men behöver komma bort känner jag.
    Det tänkte jag inte ens på
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 15:31:58 följande:
    fast ändå coolare m svart!! MATs orangea då? vet ej vilka som har 122... men BoR kan man väl maila o höra om de kan beställa??
    Jag tycker den oranga MAT:n är jättesnygg, men får nog inse att orange är inte Augusts färg, han passar inte jättebra i det
  • Busbellan
    Saraia skrev 2010-08-20 15:39:46 följande:
    o den blir kanske skitig lätt då den är så ljus!
    Ja, jag kan se rumpan på den efter August behandling.

Han har en tendens till att hasa sig på rumpan när han ska nånstans och inte orkar att resa på sig och gå nån meter
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17