Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-05-01 21:22:35 följande:
    hmm har man rätt å klaga av sig lite ???HUR frustrerad kan man inte bli på maken här hemma......HAN ser ju vad som behöver göras,, känns som att man måste säga till han varje gång man vill att han ska göra ngt över huvudtaget och ser itne att han tar så mkt insiativ till att ex göra ngt med maxen...som idag jag skulle sitta å plugga å det visste han men inte gjorde han ngt skoj med han för det.... han tog ut han på en promenad när JAG hade klätt på han ytterkläderna å satt han i vagnen (han somnade innan de hann ut ens) ............han e ju ledig från å till  borta då å då.....å imorn ska han jobba hela dagen....HÄR tvivlar jag skarpt på att han ens skulle klara av att ha max å hund i ett par dagar...Nu på kvällen runt 18.00 tiden så lg jag å goasde med maxen i sängen då han var trött å vi somnade båda två(gos).. vaknade vid 20.00 för att ta på mej kläderna å ta ut hunden på promenad...VILKET han kunde gjort... men som sagt ...ÅHHHHH KAN DET MANLIGA KÖNET inte bara tänka lite ibland.... varför måste vi kvinnor tänka åt dem....SORRY FÖR OT.. men var/är så frustrear att jag måste få det ur mej..
    Så är det här med... Du är inte ensam! {#lang_emotions_flower}
    Fast jag vete sjuttons om man inte bäddar lite för det själv?? För när maken är själv hemma så fixar han ju faktiskt båda kidsen men när jag är hemma har jag tre kids att ta hand om... {#lang_emotions_yell} Så antagligen så tar jag på mig allt jobb utan att tänka på det?!? Och nu har det gått för långt så då får jag gnälla för att få lite hjälp. {#lang_emotions_undecided}
  • Ocikatten

Buttelina: UNDERBARA tavlor du visar i BT!! Önskar jag hade några toppenfoto på barnen att förstora, får väl jobba lite hårdare med kameran. {#lang_emotions_innocent}

• Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-05-01 22:22:14 följande:
    Blev lite OT shopping på Lindex precis Ella älskar ju Kitty så det blev en sån här, i alla fall ok för att vara med den där katten på www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Prickar o Kitty!! Kan väl inte bli bättre kombination?!?
    Marcus fick en Pez-automat med Kitty, det närmsta jag kan komma Kitty... {#lang_emotions_cry}
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2010-05-01 23:34:50 följande:
    Får väl tipsa så här när det nästan är natt 30% på ett helt köp på eleraff, kod "facebook"Jag shoppade lite NS, hoppas nu det finns kvar
    Tack för tipset men jag håller lite i slantarna nu, inte bra när man glömt hur mycket man har beställt som är på väg hem...
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2010-05-03 16:02:38 följande:
    Sorry för ot i bt. Men  de där skorna måste vara de finaste vi har ägt. Jag är så avis på svea, för jag vill också ha sådana
    Såååå coola! Och vad snygg koftan är!
  • Ocikatten
    nettan1016 skrev 2010-05-04 16:02:02 följande:
    Hmmm, jag kanske kan åka en lördag så jag åtminstone kommer ner. Har ju varit så fokuserad på onsdag eller torsdag så att jag inte tänkte så långt. Japp, hoppet är det sista som överger en shoppinggalen kvinna.
  • Ocikatten
    Helle skrev 2010-05-06 09:29:54 följande:
    God morgon Jag måste fråga en helt OT fråga men använder ni mest strumpor med eller utan halkpluppar? och hur gamla är era barn?
    Store grabben som passerat 3 år kör vi helt utan och har gjort sen nästan ett år tillbaka. Lillebror blir två i september och till honom köper jag enbart utan halkpluttar då han går ganska mycket i skor utomhus (inte skönt med halksockar). Däremot gillar jag Po.ps strumpor med långa nedvikbara skaft och har tyvärr bara dem med halkpluttar under...
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-05-06 09:41:12 följande:
    God morgon!Idag är det en väldigt bra dag-jag har nått mitt första stora delmål inför beach 2010 så idag ska shoppa något fint till mig själv
    Ahhh.... GRATTIS!!! {#lang_emotions_flower} Vilken härlig känsla va?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17