Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-06-13 08:24:40 följande:
    hmmm tror hon tagit bort bilderna=P... så du e inte helt b akom flötet för hon hade dem där i går kväll=P....
    Ha ha, nä jag fick förkklaringen på chatten nu
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2010-06-13 08:36:20 följande:
    Får jag också komma?
    Ha, ha, jag är nästan sugen med (dvs Hilla tog kläderna i onödan ). Måste nog kolla om maken ändå jobbar...
  • Stormis
    H I L L A skrev 2010-06-13 08:39:15 följande:
    Apselut !!!!
    Vore jätte kul om så många som möjligt kunde komma Solig

Hmm vad konstigt .... jag laddade upp katvig bilderna i mitt galleri på fl igårkväll, men nu finns de inte där
    Jag försökte lägga upp dem både igår och idag, men kommer bara till nån sån där errorsida.
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-13 21:15:36 följande:
    Oj som jag skriver.. ja ja, du fattar nog....
    Som sagt, du missade inte nåt till T på salgen. Visst fick jag med mig lite till K, men ärligt, jag kunde varit utan dem med . Hade hoppats att få bunkra lite rosarosa, det enda jag hitade var en tröja som jag redan hade...
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-13 21:32:46 följande:
    Jag vill ändå se bilder på det du trots allt kom hem med *positiva tankar nu*
    THEA och Grodan skrev 2010-06-13 21:28:11 följande:
    Jag tror faktiskt att jag var mest nöjd med Katvig eftersom det fannns så mycket till Tilde i 146-152 Helt ärligt, enbart lönt att åka dit om man skall köpa till tjej 110 och uppåt...
    Instämmer! Absolut inte åka dit om man ska handla till pojk i storlek....så gott som alla!
    Ligger redan på fb i säljsajten. FL krånglade igår och imorse och nu har nog de flesta sett där så jag orkar nog inte. Och visst, helt ok grejer, men jag hade klarat mig utan. Å andra sidan är ju salg en salg och sällskapet var ju guld Hjärta. Kolla almanackan nu med *stalkar järnet*
  • Stormis
    annie dark skrev 2010-06-13 21:54:55 följande:
    Vi kanske ska starta en kattexperttråd också !

Måste bara berätta om mitt traderakap. En orange/vaniljrandig klänning i 104 i superfint skick, dock ett par små fläckar framtill. Fick tipset här om maskindiskmedel som fläckborttagare och det funkade. Inte en fläck är kvar.
    Vet ni vad jag gav? 45 kr med frakt, rätt bra va! Glädjer mig åt detta när jag ser allas katvigshopping på fejjan.

Vill också bo söderut!!!!
    Hej
    Vet inte om jag mindes fel, men jag tog ut pengar åt dig. Hittade visserligen inget eftersom dina önskemål inte fanns, Men du förde aldrig över pengar till mig va? För jag ser inga. Mer än DKK som jag nu har över då.
  • Stormis
    THEA och Grodan skrev 2010-06-13 22:04:23 följande:
    Löste alltså upp tabletten i kokande vatten och lade därefter i plagget som då fick ligga i en timme? Det måste jag prova
    Måste vara helvit tablett enl Smultron. Dvs ingen röd powerball eller likande .
  • Stormis

Ang cyklar så har jag ett galet barn även där. Hon fick en PUKY 3-hjuling för +18 mån nät hon närmade sig 2 år och den var helt perfekt. Funkar nu vid 2,5 år firtfarande bättre än en normalstor 3-hjuling som ju kan vara ganska stora. I julas fick hon en sparkcykel med 2 hjul bak. Den lärde hon sig snabbt.

För drygt 2 v sen fick hon en sån springcykel som Smultron länkade till (köpt på balanshoj,se . superb leverans!).
    Första dagen:

">

Tredje dagen:

">

Lät bästa "leksaken" vi har. Åker sällan vagn längre utan "cyklar" hellre. Vi tog just denna för att vi visste sen trehjuligen att deras kvalitet är strålande + att insteget är lågt, dvs smidig cykel, sadeln den lägsta och bra passform på den. Karla är INTE 90 cm, runt 88 skulle jag gissa på och hon hade nog fixat denna från 87 cm iaf. Kanske 86 med, beror ju på benlängden med  .

Sorry för ot uppsats

• Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 15:05:30 följande:
    Det är alltså en Puky ni har? Ha ha då behöver jag inte fråga det då
    Jag tror att vi ska köpa oss en Sharky!(blå/röd)
    Jepp. Vi tog den ljusblå eftersom den är lite "surf" och mest unisex på nåt sätt. Rött är ju inte vår färg direkt... Och Sharkyn kändes väldigt pojkig pga döskallarna som det ser ut att vara på ramen? Ska vi ta med den imorgon, om Max vill testa?
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-15 15:12:51 följande:
    Denna Pukyn säger från 85 cm
    www.sport-tiedje.com/se/puky/laufrad/laufrad_...
    Stormis skrev 2010-06-15 15:09:40 följande:
    Jepp. Vi tog den ljusblå eftersom den är lite "surf" och mest unisex på nåt sätt. Rött är ju inte vår färg direkt... Och Sharkyn kändes väldigt pojkig pga döskallarna som det ser ut att vara på ramen? Ska vi ta med den imorgon, om Max vill testa?
    Ja om ni har plats får du gärna ta med den-nyfiken på den blå färgen dessutom
    Den får plats .
    Kristyr skrev 2010-06-15 15:12:53 följande:
    en puky 3-hjuling är kanske nått annars..hittade just för 500:- på blocket..
    Det är ett bra pris för den!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17