Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hoppas du får några svar av doktorn. Det är bättre att få veta.

Ah. HAr precis tagit ett härligt bad med ett glas rödvin och underbar saltscrub som sällskap. Mamma som kom igår vinkades av vid stationen vid halv sju, maken kom hem vid sju. Före åtta sov pytte. En underbar kväll i mitt eget sällskap. Imorgon jobb och sedan middag hos makens chef. Söndag jobb. Sen ny vecka, men då är det SALG!!!!!!!!
Blev shoppat på barnlyan också! Äntligen reade de sammetskavajen från Moonkids som jag har suktat efter i över ett år men tyckt varit för dyr (eftersom jag inte haft något speciellt tillfälle att köpa den till) Nu slog jag till och hoppas den räcker ett tag i storlek. Det är julx2 i december och sedan blir min mormor 80 i april och då hoppas jag att den fortfarande passar.
Annie, min treåring är fortfarande alltid lös i magen. Bara mer eller mindre. Vi tyckte vi såg en viss förbättring när vi bytte tillbaka till 6-månaders välling (fibrer är inte bra för lösa magar) och ytterligare lite förbättring när vi bytte till laktosfri mjölk att dricka och försöker vara restriktiva med laktos i övrigt.
Inte lätt att gilla knäckebröd, grovt bröd och färska grönsaker när föräldrarna vill minska fiberintaget...
Och majsvällingen är ofta också mindre i laktos...
En av våra lokala barnbutiker säljer ut det mesta. Så jag slog till på en paul frank filt idag... Jag har vart sugen sen de kom, och till halva priset kunde jag inte motstå. Trots salg x2 på torsdag.
JAg tror smultron borpade enda jackan som fanns. Och vilket pris! Du vet var den kan flytta om den inte passar...