Inlägg från: THEA och Grodan |Visa alla inlägg
  • THEA och Grodan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-10-01 09:22:47 följande:
    Jupp, ligger nog över salg bilderna nånstans
    Hittade dom, så fina   Annars kör vi mest på Kappahls jeans både till Alex och Tilde då båda måste ha slim fit, allt annat ser mysko ut Och NS såklart, det funkar med, men dom får inte vara för breda då ser Alex ut som en ballong
    ♥ Tilde 980430 ♥ Alexander 070818 ♥
  • THEA och Grodan
    lillronya skrev 2010-10-01 09:30:38 följande:
    Ok. Då räcker det nog med 98 till Emilio.
    Hur lång är Emilio? Vad har han för storlek på sMÅFOLK TRÖJOR? så var det kaps igen....
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2010-10-01 09:33:13 följande:
     vart ser du kommernatrerna från danskarna? på fb..
    Såg igår under Småfolks inlägg där dom tipsade om parkering vid salgen, var någon som hade nämnt att det var några som fyllde upp säckar och sedan satt och rensade måste ju vara ni som hon syftade på
  • THEA och Grodan

BUTTE: Jag har inboxat dig

• THEA och Grodan
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:34:58 följande:
    Såg igår under Småfolks inlägg där dom tipsade om parkering vid salgen, var någon som hade nämnt att det var några som fyllde upp säckar och sedan satt och rensade måste ju vara ni som hon syftade på
    Nu var det ganskla många som beklagat sig att dom inte lär sig, och varför är dom alltid missnöjda när dom har varit på salg? Jag har aldrig varit missnöjd efte en enda salg jag har varit på oavsett hur utbudet har varit, det finns ju alltid massor av fint som man vill ha ändå
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2010-10-01 09:45:08 följande:
    hmm massor med färger
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 09:34:58 följande:
    jahaaa
    Ja, men viiiiilka färger? Fnular ju poå en liten extra pressent eftersom du varit så snäll och shoppat till mig
  • THEA och Grodan
    Buttelina skrev 2010-10-01 09:53:46 följande:
    haha vad sööt du är Hjärta.
    isabel har:
    gamla orange jackan
    gamla lila jackan

lillebror
    blå jacka castor förra årets
    förra årets regnbåge

tillsammans har dom:
    fire termosar
    regnbågs termosar
    röda termosar

sen har bella
    lila hummel med turkosa detaljer
    svart hummel med rosa detaljer
    cerise hummel med gula detaljer

tror det var allt Drömmer
    Perfa, det var ju lite lagom
  • THEA och Grodan

Åhhh vad fina bilder Nu måste ju jag med

Alex i några av hans första danskplagg, schacksuiten var verkligen älskad

och Tildes niner

och fiiinaste kossorna, som vi har haft plagg i sedan stl 62-nu dvs stl 92

• THEA och Grodan
    lillronya skrev 2010-10-01 22:06:44 följande:
    Hej Thea! Det var längesen!
    Såååå söta bilder!
    Ja, det var det, har en period nu med bebislängtan som ibland tar överhanden och eftersom det trillar in mycket bebisar i tråden har jag behövt ta en paus vi har nu kämpat i 2,5 år men till slut blir det nog en bebis även om det inte känns så jusst nu.

Men är för tillfället vid bättre mod och kikar ju in här även om jag "inte syns" kan ju inte hålla mig heeeelt borta

Vi ses säkert på MOLO salgen om inte annat

Det är så kul att kolla på dom gamla bilderna med dom första kläderna, det känns ju som igår
  • THEA och Grodan
    lillronya skrev 2010-10-01 22:18:41 följande:
    Det blir så nostalgiskt.
    THEA och Grodan skrev 2010-10-01 22:15:48 följande:
    Ja, det var det, har en period nu med bebislängtan som ibland tar överhanden och eftersom det trillar in mycket bebisar i tråden har jag behövt ta en paus vi har nu kämpat i 2,5 år men till slut blir det nog en bebis även om det inte känns så jusst nu.

Men är för tillfället vid bättre mod och kikar ju in här även om jag "inte syns" kan ju inte hålla mig heeeelt borta

Vi ses säkert på MOLO salgen om inte annat

Det är så kul att kolla på dom gamla bilderna med dom första kläderna, det känns ju som igår
    Har gissat att det varit så. Trist för er, verkligen! Vi har ju också varit i den sitsen och det kom ju till sist. Men fy vad det känns orättvist att behöva vänta och längta så länge!

Nä försvinn inte helt! Bra att du kikar in emellanåt.

Ja det känns som att det var alldeles nyligen de var sådär små.
    Nej, jag kan inte försvinna helt, då skulle jag ju längta ihjäl mig efter er
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17