Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-04-23 10:18:42 följande:
    Har du möjligtvis någon bild så man kan se färgerna lite bättre? Behöver mjukisshorts till barnen.
    Jag har bara ett par svarta, inte så mycker färg. Har ingen bild. Nu sitter jag på jobbet.

Har en röd solhatt med och den tycker jag stämmer väldigt bra med färgen som b&r har på sina bilder på fb. Kolla deras bildern från FB eller hemsidan och även veras hus har ju kort i sin blogg på lite vv...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 10:24:19 följande:
    Ja vi får hålla tummarna Dessutom är det dags att byta lakan i Mejas säng o då vill jag såklart bädda med dom nya fina rååååsa molnen , passar ju hennes tapet perfekt ju.Jaaa väntar man en massa paket så är ju helgen super dryg
    *hihi*
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-04-23 10:30:29 följande:
    Ja svarta är ju svarta Hur upplever du att de är i storlek? Jag är ute efter lime och turkos och där är ju färgerna lite mer viktiga så att de ska passa. 
    har inte testa dem {#lang_emotions_tongue_out} Men de ska vara normala i storleken nu....
  • Kristyr

OT. Hur är lindex (byxor)shorts i stl? funderar på de där i jeans de har för 179 eller 199:- kan inte länka för deras sida funkar inte från jobbet..

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:22:37 följande:
    Hallojs igenJag och Liam tog oss en liten powernap i soffan medans Meja också sov , myyyysigt.Snart borde nog postis komma, håller tummarna för paket. O på måndag hamnar jag under nålen igen *längtar*
    vad blir det då??
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:29:17 följande:
    Ska göra rååååååsa liljor i svanken och en bit upp på ena sidan av ryggen.Bra att ha en kompis som tatuerar, ringde idag och fick tid på måndag
    åhhhh....

Men inte avis... svanken rys, det var inte skönt.....
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:32:30 följande:
    Nåt i denna stilen blir det, fast utan tribal grejen i mitten.
    kan nog bli jättefint!
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:33:22 följande:
    Inte?Naeh jag har inte gjort nåt där innan så jag vet inte, har bara vaderna och handleden att jämföra med och det gjorde knappt alls ont. Får väl vara tacksam att jag har ganska så hög smärt gräns.
    *host* *harkel* Har bara gjort i svanken och det var *pip* Men du är ju van..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-04-23 13:38:28 följande:
    Ha ha, skräm inte upp mej nu Vad gjorde du för nån tatuering?
    jag har en "blomma" som jag just i denna stund glömde bort vad den heter i lite tribalstuk..  
  • Kristyr

Då är det knappt en timme kvar då sedan går man hem från jobbet och är borta i lite mer än ett år...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17