Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-04-24 22:09:03 följande:
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar. Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    Nej bee är en shoppingvagn, skulle inte kalla den en promenadvagn. Den funkar jättebra för snabba shoppingturer eller promenader i stan.
    Det är mer en sulky än en vagn.
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-24 23:01:47 följande:
    Nämän? Små barn ska sova nu ju Mina sover sen 4 timmar tillbaka, misstänker dock att Liam vaknar snart, han brukar alltid vakna vid den här tiden och gallskrika en stund för att sen somna om igen, antar att det är mardrömmar?
    De har somnat nu men Mateo lär väl vakna snart igen o vara hungrig.
    Maia har alltid varit en nattsuddare. Aldrig krävt mer än typ 8-10 timmars sömn/dygn. Somnar oftast inte före 22.

Läskigt med mardrömmar, Maia har också en hel del nu. Mycket intryck att processera i deras små huvuden.
  • Zvartaliljan
    Mawe123 skrev 2010-04-25 21:29:32 följande:
    gokväll i tråden! Jag råkade precis vinna denna, la budet för nån vecka sedan och trodde jag skulle bli överbjuden, men icke.. www.tradera.com/NY-SMAFOLK-hood-apor-110-116-... vill egentligen hellre köpa denna: linuslotta.com/se/kille/katvig-100166/striped.../ Superfina bilder i BT, blir så avis på er vår -här har vi varit ute och kört skoter på  fjället hela helgen
    om du inte vill ha aphoooden så tar jag gärna den {#lang_emotions_dreamer}
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:04:49 följande:
    åhh liljan, vad söta barnen är lillebror börjar få ett "pojkigare" utseeende, inte så bebisaktigt mer om du förstår hur jag menar h80: sicken gooooos bebis namn?
    Tack {#lang_emotions_heart} Ja nu börjar han se mer ut som sin ålder, nu syns det mycket i ögonen om inte på storleken är ju hela 4 månader nu
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-04-26 20:12:53 följande:
    Men himmel vilken stor kille du fått! Ser så lång ut helt plötsligt!
    Ja han är ju som sin syster, en smal långskånk Gissar på att han är runt 60cm nu
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-26 20:29:58 följande:
    usch ja, jag vet känslan.
    haha, varmkorv

Han är så rolig nu.."pratar" hela tiden o älskar att gosa. Blir skitsur om jag inte pratar med honom men börjar skratta igen så fort jag gör det, just det beteendet fick Kappahl-personalen att börja gapskratta Varje gång jag vände mig mot kassörskan så började han gråta och varje gång jag vände mig tillbaka mot honom så skrattade han
    Ungefär som den där McDonalds-reklamen om du minns den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17