Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-04-17 08:32:23 följande:
    Åh jag har knappt kollat in Hummel. Nån svensk shop som fått in? Nääe INGENTING! Grrr...! Höll på att leta ihjäl mig efter lila leggings till Lia, dom har ju börjat sälja 3/4 byxor överallt, men det är ju liiite kallt nu liksom...!  Ska på 55års fest för min pappa ikväll, får ta en runda på stan här med snart...
    jag ÄLSKAR hummelsnickarbyxorna!! såå fina!! kolla på llm. vet ingen som fått in high summer dock. ajabaja hade en uvdress som var uuuunderbar!! tänk om man hade haft barn att stoppa i dom i

duu du måste köpa sommarsuiten i lila miniapple till Lia!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-04-17 09:02:01 följande:
    Japp, den MÅSTE hon ha! Gud vad mkt fint Hummel. Milo måste ha den limegröna t-shirten, han är såå fin i den färgen. Gaah var du tvungen att visa det
    sorry
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-17 10:30:04 följande:
    står att de är små i storleken så 104 funkar inte till Maia då eller?? Frågan är ju om det är medräknat badblöja eller inte...är det det så kanske 104 funkar ändå. Hon har ju inte så lång överkropp utan mest armar och ben som är problemet på henne...vad tror du som sett den irl?
    jag tänkte inte på att kolla strl. men jag hade inte kunat ha 104 på isabel troor jag.
    den är så jäkla fin irl. finaste uvdressen jag sett
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-17 10:49:03 följande:
    nja jag gillar esl.s lila med klöver...men den är attans så dyr
    vilken?
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-04-17 10:49:03 följande:
    nja jag gillar esl.s lila med klöver...men den är attans så dyr
    ahh hittade fin, men hummeln är finare
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-04-17 10:28:10 följande:
    Ååååh, den var verkligen snuskigt fin *måste ha*Den turkosa var också fin, undrans om jag kan klämma i Liam i en 104:a? Det stod ju att dom var små i storlek.
    kanske den passar honom
    karmasus skrev 2010-04-17 10:41:22 följande:
    morgning =)visst är det Mololagersalg snart? (har börjat jobba så jag har tappat bort mig helt i tiden haha)
    jo snart är det dags
  • Buttelina
    AochJsMamma skrev 2010-04-17 12:25:51 följande:
    står att man ska gå upp en stl, undrans om 98 funkar då eller blir detför stort tro..han har 86/92 nu..
    näädå ta 98
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-17 12:35:01 följande:
    Ehhhh vad är det?fick detta som svar när jag försökte se på det:Detta videoklipp visar innehåll från Vevo, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.
    en musikvideo.. prova igen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17