Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-04-13 14:34:12 följande:
    blev "stor" vv order...
    Härligt!!
    Gillar vv men dessvärre har inte mina barn fattat hur fina dom är än.......
    Mamma till 4, räcker det nu?
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2011-04-13 16:33:26 följande:
    köpte mest enfärgat bas...

caprileggings till lillasyster...

Mina barn har inga åsikter direkt om sina kläder än. Sonen har än så länge bara önskemål om mössa
    Mina barn har heller inga direkta åsikter så mer än att om det ska vara
    randigt så ska det vara "helikopter" kläder för dom är så mjuka
    Alltså Katvig
  • ChokladMoshin

Gomorron tjejer!!
    Skulle vilja ha muddisar som knickers på min mellan tjej, hon är 93 lång och väger ca 14 kg, vilken stl. skulle ni ta?

• ChokladMoshin

Gomorron!!
    Skulle precis gå ut i solen med barnen och råkade trilla in här, skulle inte ha ngt egentligen men föll för erbjudandet ändå
    Shoppade även på Littlesunflower inatt
    Himla bra med redan bra priser och sen 15% på det genom att gilla dom på FB.
    1173:- inkl. frakt för 1 suit, 2 summersuits, 1 colibrikjol och 1 baby klänning.

• ChokladMoshin
    Busbellan skrev 2011-04-21 19:41:31 följande:
    Hallå på er tjejer!
    Funderar på en sak, vad gör man när det kommit en insättning med en hel del pengar på ens konto och man inte har nån aning om var de kommer från?
    Ringer och kollar med banken var dom kommer ifrån.
    Hände mig i höstas, hade fått en insättning på över 75.000:- till mitt konto och det var liiiiite fel tyvärr......
  • ChokladMoshin

Gokväll förresten
    Har precis fyndat Pop overaller, hoppas dom passar

• ChokladMoshin
    SmillaMilla skrev 2011-04-21 19:46:13 följande:
    Chokladmoshin: jag köpte också två, men är nu orolig. Har inte fått någon orderbekräftelse :)
    Hmm, knasigt. Jag fick min direkt, som jag velat och velat innan men nu med 50% så fick de 2 minsta tjejerna en varsin till hösten. :o)
    Hoppas din order gick igenom och att mailet bara dröjer.
    Busbellan skrev 2011-04-21 19:46:17 följande:
    Ja, det får vänta tills måndag då kanske, nog svårt att få tag på nnå på banken under påskhelgen
    Oj, 75000 var mycket, här är det "bara" 10000 kr
    Vi får såna summor då och då av svärfar, men han talar alltid om det ett tag innan.
    Min morfar skulle också kunna ge bort pengar bara sådär, men han har inte vårt kontonummer
    Knasigt. Du har inte telefonbank du kan ringa? Annars är det som sagt bara vänta tills på tisdag.
  • ChokladMoshin
    SmillaMilla skrev 2011-04-21 19:56:31 följande:
    Men åhhhhhhh varför får inte jag någon orderbekräftelse :( hoppas att jag får mina overaller. Busbellan: bra, tog 110 till svea. Och en grön i 116.
    Men fick du upp orderbekräftelsen på Pop´s hemsida när beställningen var klar?
    Sparade du den?
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-04-21 20:21:51 följande:
    du har du fått tag i baseball tshirten med hel print o gröna kantband till din son?
    Näpp.
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2011-04-21 20:31:36 följande:
    ska jag fixa en till dig 349 pp 24 blir det då tyvärr.. för det är ordpris och så men ändååå den fiiinns
    Hmmm, får nog fundilera på det. Har handlat så mycket på 2 dagar och det slank med nån pop t-shirt idag.
    Men ska kolla med honom imorrn om han fortf. väldigt gärna vill ha den så återkommer jag, gulle dig <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17