Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-09-29 10:49:37 följande:
    Ja nåt sånt är jag ute efter... Men vaaaad... Hmm.

detta är med fint på dom!!! bryter av men ändå likt! annars är pussel fint på lia och så kan milo ha lila/lila katvigen...
    Har lia nån enfärgad klänning? vilken i så fall?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-09-29 10:51:08 följande:
    Grön/grön tillsammans med rosa/rosa låter väldigt fint ihop!
    ja det tycker jag med!!!
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-09-29 10:53:30 följande:
    Smilla: De flesta har tyckt att den är liten. H80 köpte väl senast och la in en 92 på 88cm flicka. Hon tyckte väl inte att den va sååå liten dock. Jag har den inte så jag kan inte säga nåt själv.
    jag har packat ner dina småfolkisar
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 11:22:14 följande:
    Hmm eller pusselsuit på Lia och lila/lila på Milo? Kanske hade varit riktigt fint. Måste testa det nån dag!
    Rosa/grå bodyn har Lia med, inte använd än, vet inte om den är lite för mesig i färgen för henne. Lila/grön har hon med fast det är inte alls hennes färger märkte jag tyvärr...
    jag tror det ade varit fint!!
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 11:23:37 följande:
    Eller så köper jag dom lila/gula leggingsen och tar multiflower klänningen över på Lia. Så har dom samma men klänningen bryter av. Fast lila/gul kanske är för mkt färg på ett sånt foto??
    tycker nog dom ränderna är liiite väl mycket på bild.. tror jag
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 11:55:20 följande:
    Tycker du inte pusselsuiten är lite jamas varning? Att ha på kort så??
    man ser ju bara ovandelen på en syskonbild oftast
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 12:03:24 följande:
    hmm jooo... Iofs. Men ändååå... AHh, får fundera på detta...
    kommer se ut som en söt tröja bara ju jaa fundera, jag funderar som en tok varje gång men denna gången fick bella bestämma och det blev ju bra
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2010-09-29 12:24:13 följande:
    Ja jag kom på det idag och det är en vecka kvar.. Måste ju bestämma mig snart om jag ska beställa nåt
    ahh sant Tungan ute
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:14:28 följande:
    Tjolla: det undrar jag med. Känns som jag har spammat hennes mobil med SMS nu :( skämms lite...
    inte skämmas, den var död
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:20:59 följande:
    Så bra Äääääääntligen hemma, vad blev det för fint, skall du fota Tungan ute annars kan du väl säga lite vilka mönster och vilket regnställ det blev (om det nu fanns ett
    jag kan inte fota idag. försökte men har handlat till så många och insåg att allt var helt ihopblandat fixar det imorgon. blev många långärmade till dig, nån med kort ärm och så blev det ett grönt med grodor regnställ Tungan ute
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-09-30 21:44:39 följande:
    Åhhh groooooodor, du ääääääär bäääääääääst Vad blev det för rånis? Hittade du någon grodtröja? Bra att det blev mest långärmat, Alex vill INTE ha kortärmat Fast han kanske hinner ändra sig till nästa sommar
    hmm nä grodtröja hittade jag nog ingen :/ men jag hittade en hel del fina. mest nyare print. inte så många av den gamla modellen tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17