Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbelllan: TACK för fiiint paket i dag. Jag är så himla nöjd!!!

• SmillaMilla

Ängeln: Söta syskon! De är så himla lika.

Liljan: Åhhhh vilket underbart foto på lilllkillen!

Bubblan: GRATTIS till IDA!!! Härligt att få se din mage på ett hörn också

MejaMakinze (eller hur du nu stavar ) : Åhhhh ser härligt ut när hon åker runt. Och vilket hår!!!

• SmillaMilla

I dag har jag köpt en dyyyyyr julklapp till lillkillen. Så kanske inte skall shoppa något mer i dag

Men jag var ju tvungen att köpa Thomas Tåget, ca 30 cm stor och radiostyrd, låter och ger riktig ånga. Tror att det är någon som kommer att bli superglad

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-11-23 19:58:13 följande:
    Smilla:
    Vad fin hon blev i de kläderna, hade faktiskt ingen aning om hur de byxorna skulle sitta, men de såg fina ut

Den tröjan får nog bi morgondagens outfit här, har ju inte hunnit använda den än men gillar den jättemycket!
    TACK! Ja jag vart lite orlig för att de skulle vara för smala i midjan, men det gick jätte bra. Tröjan var ju också helt underbar! Har ju som sagt varit lite skeptisk innan till det prinet, men det var ju superfint. Men vad det är svårt att välja kläder på morgonen nu när det ligger så mycket fint där,
  • SmillaMilla

Vad tycker ni om den prickiga klänningen här bredvid från polarn?

Jag gillar den skarpt (kanske inte med röda strumpisar). Men när skulle man använda en sådan?

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-11-23 20:03:16 följande:
    ja, eller hur

Idag hade Ella fina lila starsklänningen med luva och lila/vit randiga leggings till
    han dock inte få nån bild på det, kläderna hade blivit fulla med hallonfil på dagis
    Åhhh det låter fint!!!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-11-23 20:05:58 följande:
    Ja, i alla fall innan hallonfilen
    Åhhhh så fint rummet blev!!!! Ja august o ella är också fina ;-D
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-11-23 20:19:16 följande:

Gokväll i tråden!!

Sååå fina barn i Bt

Usch, behövde något uppiggade efter en lång dag på sjukhuset med jobbiga blodprov på Mini, icke godkänd hörselscreening på båda öronen, så jag blev så glad för att det kommer finaste filten i vår med blommor och kolibri
    Jag som tänkte köpa mig en till ministars/girly rainbow filt, tur jag inte hann
    Hoppas suit och babyklänning kommer i det printet. 

Ush det låter jobbigt. Båda mina barn har fått ej godkänt på öron testerna vid födesel, men några veckor senare när de fick göra om dem, så var det helt normalt i alla fall. Så förhoppningsvis är det bara fostervatten. KRAM
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17