Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hellu tjejor

Hoppas alla haft en uuuuunderbar jul !!

Sitter här tjock som en val och bara räknar dagar Drömmer snaaaart snaaaart får vi snosa beeeebis!!!

På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan

Jag har sååååååå tråkigt...

Kan nån övertala den här bebisen om att det är heeelt oki att komma 10 dagar innan BF? Drömmer

Vill hoppa nåt men är pank, svin tråkigt!!

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2010-12-29 14:24:31 följande:
    Fick förresten hem en klänning med fickor på från Geggamoja från bästa Småvi igår.. Ni som ännu inte har provat dessa klänningar, jag säger bara köp köp köp! Gosig och såå fin på! Jag har idag beställt ytterligare tre stycken..
    Var det någon som sa: Less is more??? Drömmer
    Jag köpte dom i singoalla modell och dom är helt underbara!! Sitter så himla fint på och är så mjuka o goa, perfekta dagisklänningar!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-12-29 14:47:00 följande:
    in och rensa gaderoben och lägg sen ut på fb!!! så kan du shoppa lite fint till bebisen och suttiåringen
    Ja det skulle jag iofs behöva Drömmer Tror jag har närmare 80 par leggings i Bubblis garderob just nu

Lilla suttiåringen behöver inte ett skiiit just nu   *överfullt*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-12-29 14:49:08 följande:
    ja den dära rosa/orange ser underbar ut
    Mmm.. helhärlig!! Solig Vill gärna ha flera!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-12-29 14:50:27 följande:
    jaaa så slipper du ha tråkigt!!! in och rensa ut 10plagg så får du in minst 1000kr att shoppa för

handla bara till magen då
    Å när du la fram de sådär så måste jag ta tag i det   tusen spänn skulle sitta bra Drömmer

Ja fynda lite tjusigt till bebis skulle vara upppiggande faktiskt, lite fina suits och så Solig

*away rensar ur garderoben*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 08:23:23 följande:
    AHHHHHHHHHH efter en jävulsk natt fick jag iaf börja morgonen med shopping! Då känns det lite bättre och F*N vad jag förtjänade det!

Blev såklart kolibri klänningen, den fanns dock bara i 74 så jag hoppas dom är lite stora fortfarande. 74 sitter ju perfekt nu, Molos andra klänningar i 74 kan hon dock inte ha än, dom är så stora... Ahhhh vad jag längtar efter att få se den! Slank med 2 mössor till Milo med
    var köpte du kolibri?
  • RååSa BuBBlan
    Mamma till Simon skrev 2011-01-05 08:45:03 följande:
    jag köpte på siggeojuno men nu verkar det som om klänningarna är slut i det printet
    Ja dom finns inte där iallafall.. Hm.. snabb åtgång öh
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17