Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Yeeeeeej, dagens fynd, helt ny för super pris
    Liam kommer älska sin mamma när denna landar i lådan, hans favoritbilar är nämnligen bubblor, eller Herbie som han säger
    http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119518801

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-10-03 21:20:50 följande:
    satan att jag missade den :/  har ju den i 110/116 men denna hade kunnat få ligga i växa ett tag
    ängeln83 skrev 2010-10-03 21:12:29 följande:
    Yeeeeeej, dagens fynd, helt ny för super pris
    Liam kommer älska sin mamma när denna landar i lådan, hans favoritbilar är nämnligen bubblor, eller Herbie som han säger
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119518801
    oj vad fin! verkar som att man kan fynda på t nu..
    UnderbarHjärta Har tänkt köpa den hur många gånger som helst, Liam kommer bli sååå glad.
    Hoppas den inte blir allt för tok stor bara, men visst borde väl 110/116 funka hyfsat på Liam?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-10-04 11:40:31 följande:
    HUUR sega är ajabaja på att svara på mail eller kommentarer i beställningar? *suck*
    Har dom inte svarat än?
    Jag mailade den dagen jag beställde och undrade om allt fanns och jag fick svar bara efter nån timma.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej förresten

Nyss hemkomna från ÖF, Meja sover, Liam är ute och städar trädgården med pappa och jag har vääääärldens huvudvärk, och vi som skulle på en shopping runda i eftermiddag, typiskt typiskt.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Bubblan

Men GUUUUUUD vilken underbar Katvig komboHjärta
    Blev så kär att jag härmade dej och beställde likadant till Meja, fast hon fick body istället för tröja.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Julia1234 skrev 2010-10-04 19:40:22 följande:
    Kan inte annat än hålla med!! Var det inte ngn shop som hade rea på katvig nu??.... Kommer inte ihåg vilken bara...
    Hum...LLM har ju 20% och det är nedsatt hos Matador, dock hittade jag inte rätt storlekar och färger där så jag beställde till ord pris från Småtting.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Butte

Fiiiiiiinaste Butte barnen i BTHjärta O guuuud va elefant tröjan var fin.
    Då tror jag nog att 110/116 blir ganska bra till Liam, ungen har växt som sjutton den senaste tiden, från storlek 98 till 110 på bara någon månad typ, det mesta 104 är för smått.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Idag vaknade barnen tidigt och halv sjuka är vi hela bunten.
    Idag hoppas jag på post från Ajabaja och imorgon hoppas jag att dom fiiiiina Katvigarna kommer

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-05 08:23:44 följande:
    Morrn morrn *kryapåerkram*Jag väntar nog inte hem nåt, eller de kanske jag gör men glömt
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Thank jooo sötis Än så länge är det mest snorigt, får väl hoppas det stannar där.

Hi hi, inte lätt att komma ihåg inte, jag väntar paket från Ajabaja, Småtting och Småfolk tröja från T...tror inte det var nåt merDrömmer
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-05 08:26:37 följande:
    Tror jag har lite mer katvig på väg om jag inte drömt det Du.. Har du sett de blå blå leggingsen nånstans?  *letar*
    På julafton är jag tjockare än jultomten...

Ha ha Inte lätt att hålla koll på all shopping
    Nu har jag absolut köp stopp, måste spara slantar till Molo salgen ju.

Hum...ska fundilera lite.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17