Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MammaT skrev 2010-10-03 16:50:11 följande:
    nej säg inte så jag köpte nya goretex kängor igår med bara 1 cm och hon i affären sa att det borde räcka
    http://www.kavat.com/swe/handboken.htm

nä en sko är 5mm längre än foten är dom för små..

så då får din dotters fot bara växa max 5mm gram till typ mars kan bli tufft
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2010-10-03 20:31:37 följande:
    Oj, denna ser ut att gå snuskigt billigt

www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119293037

världens finaste småfolks teddy jacka, liten i storlek dock Solig

Skynda fynda
    satan att jag missade den :/  har ju den i 110/116 men denna hade kunnat få ligga i växa ett tag
    ängeln83 skrev 2010-10-03 21:12:29 följande:
    Yeeeeeej, dagens fynd, helt ny för super pris
    Liam kommer älska sin mamma när denna landar i lådan, hans favoritbilar är nämnligen bubblor, eller Herbie som han säger
    www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119518801
    oj vad fin! verkar som att man kan fynda på t nu..
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-10-03 21:29:05 följande:
    UnderbarHjärta Har tänkt köpa den hur många gånger som helst, Liam kommer bli sååå glad.
    Hoppas den inte blir allt för tok stor bara, men visst borde väl 110/116 funka hyfsat på Liam?
    jodå den kommer säkert funka. jag kan lägga in bild på lillebror.. han hade en 110/116 på sig i fredags
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-10-03 21:29:05 följande:
    UnderbarHjärta Har tänkt köpa den hur många gånger som helst, Liam kommer bli sååå glad.
    Hoppas den inte blir allt för tok stor bara, men visst borde väl 110/116 funka hyfsat på Liam?
    så nu är där bild i bildis på biabus
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-10-03 22:13:55 följande:
    Så söt Och gud vad fina de är dessa prästkragar!! Jag förstår verkligen inte varför vi knappt använt vårat sån jacka? Den är ju sååå fin, och nu är den lite kort i ärmarna Den har mest hängt där i garderoben och jag förstååår inte varför?! Dumma mig!
    nää vad galet! du måste hitta en ny jag tokälskar prästkragarna. de och aqauflower är mina favisar. jag och klassiker som kossorna o bambi då
    är så glad att bella älskar dom med
  • Buttelina
    solouniko skrev 2010-10-03 22:19:15 följande:
    Och jag har fortfarande aldrig haft nått med aquaflower Drömmer Fast jag ju tycker det är superfint! Hoppas jag hittar nått med det på salgen Och sländor Ja jag VET inte varför vi inte använd den? Men vi har mest använt rosa NS hooden över kortärmat när det varit kallt ute tror jag. Och vita koftor typ.. Dumt!
    verkligen dumt och inget aquaflower det var ju ännu dummare hoppas du hittar massor på salgen
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:21:57 följande:
    Åh vad jag gillar T idag, avslut på 4100 när jag hade räknat med ca 2800

Köpglada människor tydligen   Då var starten på Molokassan grundad
    himla kul
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:26:32 följande:
    Har dock hur mycket som helst till som skall ut. Alex har vuxit ur alla sina Molotröjor i stl 92 baby och alla andra tröjor i 92 samt så skall alla typ 35 suitsen i 92 ut inom kort för dom vill han inte ha på sig längre Måste bara orka få ut allt, men det kan inte ligga här längre behöver ju plats för annat
    kul att ha så mycket att sälja ju
  • Buttelina
    melizza skrev 2010-10-03 22:28:06 följande:
    vad fina barn i BT.......blir så glad av att se alla söta barn med superfina kläder på

butte: vad underbart fin den tröjan var med elefanter och ballonger......synd att den inte var större
    vad har Isabel för storlek på sin prästkrageklänning och jackan??
    jaa visst är den fin isabel har 110/116 på klänningen och jackan är 122. den är stor men det var det enda som fanns kvar och jag hade panik
    solouniko skrev 2010-10-03 22:29:32 följande:
    Bra jobbat! Jag har börjat lägga ut lite på FB och redan sålt alla mina babyklänningar i stl 74 Har några kvar i 80 men de kommer nog vara för små till nästa sommar.. Och jag känner mig gaaanska så säker på att det blir en lillbror här så jag kanske ska ids spara de häller. Lika och sälja då fast det sviiider i hjärtat, får trösta mig med nya på salgen istället Men det är svår separationsångest!
    Buttelina skrev 2010-10-03 22:24:05 följande:
    verkligen dumt och inget aquaflower  det var ju ännu dummare hoppas du hittar massor på salgen

himla kul
    Ja, väldigt dumt! När Milla var bebis så ville jag bara ha pärlplattor och cups, det var mina bästa Sen när jag började gilla sländor och aquaflower var det ju slut överallt  Fast har köpt slädor på T men inte hittat så mkt aquaflower, håller tummarna för en knappis i 92 Hade varit looovely!
    jaa så fint!!
    THEA och Grodan skrev 2010-10-03 22:29:35 följande:
    Det tycker jag med speciellt som jag inte räknade med att det skulle gå så bra
    sånt är skitkul!
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-10-03 22:33:28 följande:
    hmm, kanske man ska sälja då, antar att 86/92 kommer vara för kort till Ella nästa sommar
    säg inte det.. isabel är nog runt 107cm nu och kan fortfarande ha 92.. men du har kanske mindre?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2010-10-03 22:33:28 följande:
    hmm, kanske man ska sälja då, antar att 86/92 kommer vara för kort till Ella nästa sommar
    dessutom får du ju runt 200-250kr för dom till våren! Spara säger jag Solig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17