Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2010-08-26 08:43:49 följande:
    De va hennes pappa som tyckte det var morgon då. Sen tyckte jag att vi skulle mysa men icke...¨

Kan säja att jag e liiiiiite trött på kaka nu
    ',
    Kan tänka mig det
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-08-26 20:16:27 följande:
    hmm, beror ju på hur duktig man är, men så fin den kombon var är det ju värt ett försök
    Annars är den lurven ganska fin till en helröd mössa också om det är lättare att få tag på
  • Busbellan

jag tycker nog med att det går helt ok för tillfället på T, satte utrop på en krona på allt

• Busbellan

Hej på er!!
    Äntligen lite sol ute
    Idag ska vi fotografera Ella. tanken är ju att det ska göras ute, men frågan är om det är för kallt att skicka ut henne i halterneckklänning och barfota
    Ja, ja annars får det bli inne

• Busbellan
    Milliemolly skrev 2010-08-27 12:17:25 följande:
    om barnet är ca 1 meter långt.........................vilken storlek hade ni proffs ) tagit på Molos overall polaris?

jag har tyvärr ingen affär i närheten som äsljer dem så jag kan prova...............tänkte köpa på Tradera!

MKT tacksam för storlekstips!
    Jag har tagit 104 till mitt barn som nu är 98 cm
  • Busbellan
    Mamma till Simon skrev 2010-08-27 12:32:11 följande:
    nån som vet hur stora är leggingsen från molo är om man jämnför med lindex bastights?
    jag jämförde ett par molo i 104 med lindex 104 och molos är ca 3 cm längre i benen
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-08-27 12:56:31 följande:
    Jag har 110 till min son som är 104 cm lång. Det bästa är nog att prova faktiskt. Beror lite på hur de är i kroppen, lång överkropp osv

Åhhhh, vad kär jag är i KIK KID s klänning !!!! Gillar denna nya lika mycket som den gamla med volanger
    ja, den ser superfin ut. Måste nog köpa nån sån tror jag!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17