Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-06-15 15:32:03 följande:

Åh att man ska vara en sån velpotta

Valde mellan dessa igår:
    www.sport-tiedje.se/puky/roller/roller_pink_r...

www.sport-tiedje.se/puky/laufrad/laufrad_stan...

www.micro-se.com/Shop/Index.php

Bestämde mig då för puky sparkcykel, ändrade mig sen imorse till micro sparkcykel,
    och nu efter att ha sett filmen med söta Karla är jag på vippen att ändra mig till puky springcykel Tungan ute

Vilka svåra beslut man står inför Flört

Pukyn rekommenderas varmt . Å Karla tackar för komplimangen Hjärta
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-15 17:35:42 följande:
    Va tycker ni om storlek 116 på Bubblan i bildis? Ett tag kvar va? Drömmer ha ha ha..
    Hmm, skäms som en gris... Tyckte ju att de var så fina så jag köpte ett par till er alla jag handlade åt, men nånstans blev det visst fel i stl så helt plötsligt hade jag visst råkat köpa ett par i 116 istället Skäms. Rådfrågade de andra om vem som var "störst" och Bubblan röstades fram... Tydligen inte tillräckligt stor . Men som sagt, så fina som de är måste ju väl få igen eden hundringen? Annars får jag stå för mellanskillnaden.
    Gnottan skrev 2010-06-15 17:50:31 följande:
    Halloj! Kastar in en liten fråga...är det någon som har sett den nya fotbolls-mössan i hjälm-modell strl 6-12 mån någonstans? Finns dom inte i Sverige? Verkar bara finnas upp till 6 månader här! Börjar bli smått desperat...
    De nya görs inte i 6-12 mån längre så 3-6 mån är största. I våras kom ju den lite kantiga knytmössan, det var den enda som gjordes i 6-12 månader. Vet inte om den kommer i fotbollar eller annat dock.
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-06-15 20:41:49 följande:
    Vilekn storlek fick Ella? Eller det kanske är bättre att fråga Hilla om det
    104 eller 110
    Skämt åsido, ganska säker på att det var 110 .
  • Stormis
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 20:52:52 följande:
    Kör ni egna auktioner på facebook? I så fall missar man väl en hel massa.... eller är det bara "kändisarna" som är med där?!
    Inboxa greksmurfen så kan hon se till att du blir insläppt
  • Stormis
    Busbellan skrev 2010-06-15 21:02:27 följande:
    Här använder vi 98 än, men hoppar direkt till en 116 sen som ligger i växalådan och väntar
    Vår 92 sitter också bra. Men visst är den mindre än tex knappisarna i samma stl. De (långärmade) är lite för stora, medan denna sitter bättre. Men jag tycker inte heller att de är sååå små .
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-06-15 21:51:45 följande:
    hejhej tjejer...
    hmmm börjar fundera lite mer, egentligen borde kanske gruppen vara öppen , tror det e större chanser att vi säljer med då eller har ja helt fel...?!?..... de som inte vill att det ploppar upp på sin sida kanske kan göra ngt inställning lr radera direkt när man lagt upp lr sagt ngt?!?

USch e så sugen på att skicka vräkningsorder på lillan =P.... HATAR denna halsbrännan finns inget som hjälper =(...är där konstat i stort sätt.... tips? har tagit samarin, losec, filmjökl, mjölk.. ja you name it =S......

stormis funderar du å smultron å ta er hit till sön lr =) ??
    Min make har helledig helg så det lutar åt att jag stannar här tyvärr. Smultron å andra sidan verkade vara på G då även hennes make hade ärende till krokarna . Men hon återkommer säkert.
  • Stormis
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 22:01:46 följande:
    Storleksfråga.... tror ni att min tös kan ha 110 i kortärmat från molo?? Hon är bara knappa metern (4 år nyss fyllda) och har 104 i långärmat. 110 med kort rm borde väl funka? Fanns nästan bara den storleken hos B&R.
    Det kan hon säkert. Min tjej på ca 88 kan ha kortärmat i 98, om än som kortare tunika
  • Stormis
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 22:06:06 följande:
    Mm.. borde unka. Gör inget att det är lite långt då hon bara vill ha leggings annars. Helst barbent.

Har tagit min in på fb nu, men hur byter man sida *pinsamt*
    Hur menar du *byter sida*?
  • Stormis
    Infinite Joy skrev 2010-06-15 22:08:15 följande:
    Men den stod i ett inlägg att sida 10-11 hade avslut ikväll, men fattar inte hur jag tar mig dit. Nu är det iofs för sent, men kan vara bra att veta ändå.
    Aha! Gå in på fliken "foton", strax ovanför fotot längst upp till höger står det sidor, samt nästa och sista. Där kan man klicka sig fram och bak .
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2010-06-16 21:07:51 följande:
    Har en tröja i 92
    Den kan jag med tänka mig, bara så du vet
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17