Duntoffla skrev 2010-10-07 21:29:43 följande:
Nej, det blir nog söndag här om det blir.
jompa skrev 2010-10-07 21:13:28 följande:
Gahhh Tofflan, jag som var så snål sist vi var iväg ångrar mig sååååå nu när sonen egentligen skulle behöva både skalbyxor och skaljacka.
Mest behov är det av skalbyxor, men vet du om det är så stor skillnad på de som det står Nanook på och de som det står Isbjörn på.
Ja, varför ska du vara en sån snålis för?

Jag vet faktiskt inte vad skillnaden är mellan Isbjörn och Nanook
. Vet dock att skalbyxorna utan hög midja är dyrare (tror det var dem du köpte sist) för de är av annat material.Ja, fröknarna är överlyckliga. Dessutom kan overallerna ju vara i torkskåp som många andra märken inte kan, konstigt nog när det gäller barnkläder. Men visst, de är dyra. Köper aldrig mina till fullpris utan på utförsäljningar. Ena ägaren har ju barn på N´s avdelning

jompa skrev 2010-10-07 21:17:56 följande:
Jo det är jag med på
Undrade mer om det ändrat på byxorna något i och med namnbytet, eller om man lika bra kan köpa dem som det står Nanook på om man hittar dem till lite bättre pris.
Jag har mest de med Nanook på och de är superbra, tror inte det är någon jätteskillnad vad jag vet.Nope, fattar nada

Vet inte vad jag köpte för några sist men de är för små för P och nästan för stora för M, lite tokigt när det är dubbelstorlekar.
Får nog kanske blunda för kontoutdraget och slå till på ett par till P, idag var han blöt igenom efter att de varit ute på dagis.