Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Stormis skrev 2010-04-24 21:57:43 följande:
    Inget...Inget på tv'n. Ingen här. Ingen på FB. Maken jobbar, Karla sover hos mormor och Svante somnade till slut. Just nu borde jag njuta, men känner mig lite stressad av att inte ha nåt att göra. Vägrar göra nån nytta, typ städa... Kanske ska förbereda en Pro...? Tycker inte att det händer nåt på FB, iaf inte efter några dagar inne i mängden.
    Ååh...det där låter precis som jag har det just nu
    Hela dagarna går jag och längtar tills barnen somnar och sambon åker till jobbet men när det väl händer så blir jag bara rastlös...ha ha, ganska sjukt att man kan bli stressad av att göra ingenting
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    MiniM3 skrev 2010-04-24 22:06:12 följande:
    Jag älskar mitt lilla bi .. :) Går hur bra som helst här i visby på kullerstenen till och med :) Men är sugen på en UJ swift flint -10 nu med.. har 5 vagnar i garaget nu så måste nog sälja av några först ..
    Är Been en skön promenad vagn? Det är lixom ett krav för mej, hade en Cam innan men den fick jag spatt på, gick ju knappt att ta sej upp för en trottoar.

Ja det är swiften jag kollat på, det lutar nog mest åt den just nu, men som sagt, först måste Liam sluta åka vagn

Ojdå...vi har bara 2 vagnar just nu, men endast för att sambons krav för att få köpa ny vagn är att sälja av minst 1 vagn innan.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-24 22:09:10 följande:
    som jag då, kommer inte heller använda P&T så mycket som singelvagn då jag ju har en bee som väntar i garderoben och 2 andra vagnar i förrådet Sambon försöker få mig att sälja alla förutom P&T men jag vägrar...varje vagn är liksom bra på sitt sätt!
    Naeh jag gillar den inte som singelvagn. Helst vill jag ju ha en vagn så jag kan ha Meja mot mej men några snygga sådana finns ju inte, förutom Been då kanske, men det måste vara en skön promenad vagn som man kan ta sej fram i skogen med.

Iof borde jag inte tänka på ny vagn till Meja nu eftersom hon total vägrar vagn just nu.

Ha ha, ja men eller hur, att dom inte kan förstå det lixom?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:19:03 följande:
    Camen är lätt bättre än Bee i skogen . Ge Cam en chans igen, sittkomforten för en liten där i är ju enormt bra. Meja kommer älska den, jag lovar. Med rååååååååååååsa suffla så klart. Bästa!!!
    Hum, ja då går ju Been bort.
    Men alltså jag fick verkligen spatt på Camen, den är tok snygg men vi kom ju för sjuttsingen ingenstans. Kom ju inte ens in i Varbergs fästning i somras, sambon var vansinnig och skrek: Blocka skiten så fort vi kommer hem!!!
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-24 22:46:20 följande:
    Slänger mej i soffan istället då. Natti tjejer
    Näääh

Inte drog väl alla nu?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:51:03 följande:
    Hälsa honom att du nu lagt ett promenadstråk där med platt sten för hjulburna typer . Blev klart i höstas tror jag, hi hi. Men inte "ens" Varbergs fästning, hur ofta går ni där . Mutsy då? Det var min första vagn, de har liknande, fast med rejäla hjul fram. Eller hade iaf då.
    *asg* Lite dum liknelse kanske? *skrattar igen*, jadu, vart 10:e år eller sisådär
    Men guuuud så bra, då måste vi ju nästan åka dit i sommar igen ju, vi kom ju lixom inte in där sist

Mh...har Mutsyn vändbar sittdel?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Stormis skrev 2010-04-24 22:56:22 följande:
    Jepp. Inte alla varianter, men de flesta. När jag var aktiv hade de en Slider (tror jag) som ser ut som en Cam fast med större framhjul. Jag hade två Mutsys så kvalitén är bra. Eller var iaf på de vagnarna. Inget "plastigt", men lite tyngre vagnar.Å drar ni hit igen får du hojta först .
    Låter ju lovande, ska ta mej en närmare titt på dom då
    Bra kvalite är ju ett måste, det var nog därför jag var lite besviken på vagnen, tyckte mer den kändes som en budget vagn på nåt vis, ranglig och eländig

Ja absolut, du kanske kan ge oss en guidad tur i fästningen?
    Vi tar nog en tur med termosen till västkusten i sommar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-24 22:58:15 följande:
    jag är kvar...har två nattsuddare som inte vill sova
    Nämän? Små barn ska sova nu ju
    Mina sover sen 4 timmar tillbaka, misstänker dock att Liam vaknar snart, han brukar alltid vakna vid den här tiden och gallskrika en stund för att sen somna om igen, antar att det är mardrömmar?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor{#lang_emotions_sunny}

Har haft en förmiddag utan varken internet eller tv, snacka om abstinens, men nu verkar det funka igen
    Idag ska vi på kalas hos min moster och Liam ska leka med sin favorit syssling som han pratar om heeeela tiden

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17