Inlägg från: Mawe123 |Visa alla inlägg
  • Mawe123

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-05-27 07:57:54 följande:
    Godmorgon girls.Nu vill jag se en massa salg bilder
    Jag med {#lang_emotions_tongue_out}
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-05-27 10:47:00 följande:
    116  har ev en köpare på den redan
    Lägg upp på fb så vi får "slåss" om ditt överskott {#lang_emotions_wink}
  • Mawe123
    Buttelina skrev 2010-05-27 11:02:36 följande:
    tyvärr hittade jag inga skidflickeleggings letade som en tok men icke
    Det gör absolut ingenting, jag räknar med att det kommer att bli lite TS shopping för mig nu, brukar dyka upp en hel del godbitar där efter salgen =)

Snällt av dig att kolla åt mig {#lang_emotions_flower}
  • Mawe123

{#lang_emotions_flower}   {#lang_emotions_flower}   {#lang_emotions_flower}  Grattis Maia på 4-års dagen  {#lang_emotions_flower}   {#lang_emotions_flower}   {#lang_emotions_flower} 

• Mawe123
    ängeln83 skrev 2010-05-28 09:26:06 följande:
    Sitter fortfarande och klurar på solskyddsdräkt till Meja, letade i stan igår men hittade inga i små storlekar, alla började på 86, använder man inte solskyddsdräkt innan det eller? *gaah*Är lite inne på Malas, har ju haft det till Liam och varit nöjd, visst borde storleken 1 år funka till Meja?, hon blir ju 8 mån nu i juni, eller tror ni det blir tok stort?
    Jag har också letat solskyddsdräkt, och velat mellan molos och småfolk..

Men igår fyndade jag två Panos solskyddsdräkter på Lilla Mirakel på 40% rea.

Så nu har vi badbyxor, ett gäng shorts, tvådelad solskyddsdräkt och dessa båda fynden, så nu kan solen komma.

Tur vi redan bokat Thailands resa till vintern annars hade det kännts lite onödigt =)
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-05-28 11:38:52 följande:
    Vi har rätt många plagg i den färgkombon och jag insåg helt enkelt att jag inte tar på Max de färgerna- lika bra att jag glädjer någon som är heeelt frälst då
    Klok kvinna, jag blev GLAD {#lang_emotions_kiss}
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-05-29 13:21:12 följande:
    Nä, ingen blir väl förvånad isf men jag har rätt mkt ångest över hur jag ska göra..åka eller inte åka. Bara för att Stoffe säger åk så tvekar jag, vill ju gärna åka på Katvig i juni också, och sen är det polarns rea. Det handlar inte ens om pengarna nu utan att jag faktiskt har slagits av tanken att två barn kanske inte behöver så jädra mkt kläder Mitt nya salgmotto är redan förbrukat liksom..jag som skulle vara s u n dÖnskar någon kunde säga till mig hur jag ska göra
    ÅK {#lang_emotions_tongue_out}

Jag kan ju alltid köpa av dig dina salgfynd sen om du märker att de inte används {#lang_emotions_wink}
  • Mawe123
    StaffenAssar skrev 2010-05-31 20:02:01 följande:
    Håller tummarna för att ni slipper åka in! Det är egentligen inte farligt, men ju väldigt obehagligt och kan göra ont. Det enda man ska vara lite uppmärksam på är andningen, men det ska tydligen komma rätt fort isf.  Jag har dock aldrig hört talas om, och inte de läkare jag frågat heller, någon som fått en anafylaktisk chock av myggallergi. 
    Vad heter den andra medicinen ni fått utskriven. Vi har fått tavegyl och en till mot myggbetts allergin, men har bara hämtat ut och använt tavegylen än. Vilken tycker du fungerar bäst?
    Jag brukar smörja in dem med alsolgel för att försöka torka ut dem också.

Jag var nyss inne och nattade sonen som inte tål myggor och där var en envis mygga i hans rum..

Men just nu är det, det lilla problemet.. storebror ramlade med cykeln igår och ligger nu på lassarettet med brusten mjälte {#lang_emotions_cry}
  • Mawe123
    Smultronhjärta skrev 2010-05-31 19:24:39 följande:
    Sådär..nu har jag landat igen efter att ha åkt en herrans massa bil även denna dag!Väl hemma så tycker Lova att man ska vädra rumpan och även bajsa på golvet-2 cm från mattan..Max har efter förra veckans äventyr börjat tala om för alla att om inte mamma är hemma så är hon och handlar
    Åh satt en bra stund och dregglade över din molo till Max bild med tröjor o linnen, underbaaar shopping {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17