-
*köpte bara presentväskor* (trots att jag ÄLSKAR min isbjörnsväska som används dagligen och tom gått sönder, men jag skulle inte ha fler väskor)Smultronhjärta skrev 2010-10-01 11:01:20 följande:*schyyy* Jag har dessutom fler väskor som ska ges som present
-
Lillronya, tröjan E har på sig i BT är så fin. Den fick pytte också. Men idag valde han (naturligtvis) den röda robottröjan. Just nu har han den under och över han han en vit kortärmad med u-båtar och bläckfiskar. Matchar inte riktigt, men Stormis och K var förbi och tittade på shoppingen jag gjort till Stormis och K ville prova lite av sina kläder och de tröjor pytte hade likadan ville han också ha på sig...
Stormis och K såg väldigt solbrända fräscha och pigga ut! -
Robottröjan och den blommiga t-tröjan som Flock hittat och som sen fylldes på i 98-lådan var favoriterna. (JAg visste att robottröjan skulle älskas, pytte har en hiskelig sådan sedan tidigare som hen fått av farmor och som jag helst använder som sovtröja... Så jag har varit spekulant på denna till fullpris, men, men, fullpris...)
-
Men om du är dålig redan idag så vet jag inte om jag behöver ta på mig ansvaret som smittkälla? *hoppas inte* Håller alla tumamr och tår för att du ska tillfriskna snabbt!Smultronhjärta skrev 2010-10-01 19:08:40 följande:Åh herregud vad jag dålig.. Febertopp,nästäppa och såå ont i halsen
Mest ledsen är jag att jag inte har någon Minttu kvar hemma-den är ett måste vid halsont! -
Då tror jag inte lillronya är uttråkad längre... Kom ni fram till vilka som gick vidare?SmillaMilla skrev 2010-10-01 20:02:00 följande:Jo nu blev det idol på tv så jag blev också uttråkad
-
*KNÄPPIS*Smultronhjärta skrev 2010-10-01 21:16:14 följande:En Mutsysulky..som jag hade glömt att jag lagt ut på Blocket
Tror att jag behöver ha en P&T Smart nu
-
NäSmultronhjärta skrev 2010-10-01 21:20:52 följande:Ha ha ha..det var väl inget nytt

-
Pratar ni Molosalg redan? :-O
-
TaskmörtButtelina skrev 2010-11-02 20:48:12 följande:haha orkar inte idag
du får vänta tills imorgon
haha
Du kan väl iaf berätta vilka!
-
För- eller eftermiddag? *inser att jag måste öppna FB på jobbet*