Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Quiet thoughts skrev 2010-10-02 16:57:17 följande:
    Ja tack igen alla för alla grattisar.
    Tänker på er massa och brukar läsa din blogg tills den stängdes.

Massa grattis och hoppas allt går bra för er. Kram
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    solouniko skrev 2010-10-02 18:27:02 följande:
    Har ni mått olika vid era graviditeter? Med Milla spydde jag ju minst 4 gge per dag heela tiden, och nu känner jag mig helt som vanligt. Glömmer till och med bort att jag är gravid, börjar tro att jag är skendräktig Mår man illa och kasst så är det ju inte kul, men mår man prima så blir man ju nästan orolig samtidigt! Aldrig är man då nöjd
    Jag har med mått helt olika på mina tre graviditeter......mest illa mådde jag med sista tjejen.....och mest foglossningar med.....det var en för jävlig graviditet måste jag säga faktiskt
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-10-02 18:46:40 följande:
    haha TÄNK om man hade avbrutit mitt i heta sexakten "ursäkta, men kan du dra ut snoppen en stund jag ska bara ninja ett par leggings" haha
    Ha ha ha ha jag grinar av skratt
  • melizza
    Buttelina skrev 2010-10-02 19:20:25 följande:
    hmm ska se om jag kanske ooorkar lägga upp lite på facebook :/ svårt att få tummen ur
    vad tänkte du lägga ut?? *nyfiken*
  • melizza

vad fina barn i BT.......blir så glad av att se alla söta barn med superfina kläder på

butte: vad underbart fin den tröjan var med elefanter och ballonger......synd att den inte var större
    vad har Isabel för storlek på sin prästkrageklänning och jackan??

• melizza
    Buttelina skrev 2010-10-03 22:34:50 följande:
    jaa visst är den fin isabel har 110/116 på klänningen och jackan är 122. den är stor men det var det enda som fanns kvar och jag hade panik
    solouniko skrev 2010-10-03 22:29:32 följande:
    Bra jobbat! Jag har börjat lägga ut lite på FB och redan sålt alla mina babyklänningar i stl 74 Har några kvar i 80 men de kommer nog vara för små till nästa sommar.. Och jag känner mig gaaanska så säker på att det blir en lillbror här så jag kanske ska ids spara de häller. Lika och sälja då fast det sviiider i hjärtat, får trösta mig med nya på salgen istället Men det är svår separationsångest!

Ja, väldigt dumt! När Milla var bebis så ville jag bara ha pärlplattor och cups, det var mina bästa Sen när jag började gilla sländor och aquaflower var det ju slut överallt  Fast har köpt slädor på T men inte hittat så mkt aquaflower, håller tummarna för en knappis i 92 Hade varit looovely!
    jaa så fint!!sånt är skitkul!
    jag hoppas på att hitta den sådan klänning på molo salgen i just 110/116.......har inte hittat en här och jag var så dum att jag inte köpte på rean.....fast å andra sidan så vägrade ju Stella ha klänning då så det kändes dumt att köpa den då för den var ju inte gratis heller
    nåt hände med henne i somras för nu vill hon bara ha klänning och leggings....från att ha varit tjejen med bara jeans och t-shirt
  • melizza

YES nu har jag beställt molos kissekatt tröja och tights från BoR.....ångrade sååå sist dem hade det klippet men nu fick jag en chans till *tjohoo*

nu ska här inte shoppas mer förräns salg

• melizza
    Bubblan: OMG vad fina katvigar.......jag sa idag att jag jag inte skulle shoppa nåt mer förrän molo salgen men jag måste ju nästan ha sådana fina katvigsar
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-04 20:55:24 följande:
    110 i tröjan o 104 i leggingsen

Bubblis är 100 cm åxå ca, vi kör både 104 och 110 i Katvig, just de stora äpplen hade jag inte velat ha mindre i, något kortare i magen och lite i ärm än ränderna.
    beställde du samma storlekar i dem randiga som dem med äpplen??
  • melizza
    lillronya: vad fina barnen var i BT och fina combosar.....så söt lillkillen i katvig och småfolk.....superfin combo

förstår precis vad du menar när du blir nöjd med combosar.......man är comboskadad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17