Buttelina skrev 2010-10-03 22:34:50 följande:
jaa visst är den fin

isabel har 110/116 på klänningen och jackan är 122. den är stor men det var det enda som fanns kvar och jag hade panik

solouniko skrev 2010-10-03 22:29:32 följande:
Bra jobbat!

Jag har börjat lägga ut lite på FB och redan sålt alla mina babyklänningar i stl 74

Har några kvar i 80 men de kommer nog vara för små till nästa sommar.. Och jag känner mig gaaanska så säker på att det blir en lillbror här så jag kanske ska ids spara de häller. Lika och sälja då fast det sviiider i hjärtat, får trösta mig med nya på salgen istället

Men det är svår separationsångest!
Ja, väldigt dumt! När Milla var bebis så ville jag bara ha pärlplattor och cups, det var mina bästa

Sen när jag började gilla sländor och aquaflower var det ju slut överallt

Fast har köpt slädor på T men inte hittat så mkt aquaflower, håller tummarna för en knappis i 92

Hade varit looovely!
jaa så fint!!sånt är skitkul!
jag hoppas på att hitta den sådan klänning på molo salgen i just 110/116.......har inte hittat en här och jag var så dum att jag inte köpte på rean.....fast å andra sidan så vägrade ju Stella ha klänning då så det kändes dumt att köpa den då för den var ju inte gratis heller
nåt hände med henne i somras för nu vill hon bara ha klänning och leggings....från att ha varit tjejen med bara jeans och t-shirt