-
En del saker som säljs på salgen är ju inte riktigt 100, det kanske är nåt sånt ex? Även om det är jr så borde inte en 92a passa nån som kan ha 110, så den är kanske felmärkt? Vad är det för färg?Linastrumpan skrev 2010-05-31 09:53:08 följande:Fast vid närmare titt så har min lurv ingen skyddsflärp på dragkedjan....fast det kanske är en junior ändå Ursäkta 1000 frågor..... -
Tror nya molo kommer i juli, men vet inte om lurvarna kommer då. Jag måste ha ett helt gäng nya lurvar, tjohoo!MiniM3 skrev 2010-05-31 10:04:02 följande:När kommer höstens lurvar? någon som vet?
-
Jag BEHÖVER verkligen för en gångs skullMiniM3 skrev 2010-05-31 10:40:47 följande:Ja jag med.. eller behöver och behöver .. har typ 10 st till ett barn, men ändå tycker jag det är för lite :) Vill ha fiiiina färger i höst!
Alla Milos lurvar är i 104 och dom är verkligen på gränsen till för små nu, men jag vill inte köpa nån ny nu, hoppas oxå på fiiina färger till hösten. Å Lia måste ju ha en lurvoverall, hon äger endast EN lurvjacka!
-
Åhh har putsat, putsat, putsat på vagnen, kommer en tjej från Malmö o kollar på den ikväll. Hon ringde från BB
Så hoppas hon är lite desperat
ÅHh gud, har ni sett dom urrsnygga jeansen från Hummel på LLM? VILL HA! Men shit så dyra!
-
Alltså Himmel tjejer! Jag har haft världens cirkus här hemma ikväll! En tjej skulle komma o köpa vagnen, hon skulle vara här kl.17. Klockan 18 ringde jag o frågade vart dom tog vägen. Då var dom på väg. Efter åtskilliga samtal och vägguidningar senare så kom dom äntligen fram, klockan 20.15!!! Dom hade kört sen kl. 16! Det är 10 mil hit från Malmö, men dom har farit över halva skåne. Landkrona, Ystad, Hässleholm och jag stoppade dom precis över telefonen från att köra till OSBY! Detta med en bebis på 3 dagar med sig.
Dom kommer in, bebisen är hungrig, mamman börjar amma honom. Sen började han skrika, då säger mamman: Ahh, min syster får amma honom jag kan inte. Det är så bra att hon har en bebis med!
Jag höll banne mig på att tappa hakan.
Tillsist, efter att dom försökt pruta trots att jag skrev att det var prutat och klart, så köpte dom vagnen och körde. Efter att Rikard skrivit ner en LÅÅÅÅNG vägbeskrivning hem till dom
Å då är det ändå raka vägen till Malmö från Kristianstad! 
-
Nej stackars lilla grabb! Hoppas allt går bra...Mawe123 skrev 2010-05-31 20:34:43 följande:Åh men då är det samma vi fått, måste hämta ut det och testa med det denna sommar istället!W har det jätte jobbigt. Han ramlade på cykeln igår fick styret i magen. Han tappade medvetandet en stund vid olyckan och när han piggnade till började han kräkas. Vi tog honom till vårdcentralen efter att jag googlat om styre i magen och läst om just brusten mjälte. Vårdcentralen skickade oss vidare tio mil till jourläkare, och därifrån blev det ambulans till lassarett. Nu ligger han under observation för att de ska övervaka blödningen, de vill helst slippa operera bort mjälten, men vi vet än inte hur det kommer att gå..
-
Jag har betalt, hoppas du ser det imorgon förmiddag!SmillaMilla skrev 2010-05-31 20:47:59 följande:I morgon beställer jag blommorna! Så nu hoppas jag att alla som vill vara med betalt!!!!
Stormis: Jag kommer bara till nån Adam? Vill med läsa
-
Det är kappahl!CamillaJ skrev 2010-05-31 20:43:48 följande:Ängeln83 Vart har du köpt jeansdressen?? Så söt :) -
Jag har sett den på vårt Kappahl några veckor. Ingår i 3 för 2!CamillaJ skrev 2010-05-31 21:02:15 följande:Tjolla! Jasså den med? Hm ny eller? Missade jag den då när jag var där.. jaha få man in en runda till då ;) -
Stormis: Vårt GALT babynest kom idag. Helt underbart! Tack för tipset! Lia tittar med stooora ögon i det