Inlägg från: LitenBlomma |Visa alla inlägg
  • LitenBlomma
    Smultronhjärta skrev 2011-01-19 12:19:37 följande:
    Neon är det väl?
    Obestämd
    Då passar den nog inte så bra till Po.p skaloverall i råsa, attans då!
    -02 -08 -09 & BF mars -11
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:14:11 följande:
    Hej tjejer!

Här är det verkligen fullt ös hela dagarna sen Saga kom Man har verkligen glömt hur mycket tid det tar med en liten, men huj vilket kärt besvär Hjärta En vecka gammal idag.. Gud va tiden rusar fram..

Jag letar febrilt efter dockhusfilten, jag köpte den aldrig förut och jag ångrar mig såååå   Nån som sett nån nånstans?
    Ja men den har jag sett!!

Undrar om det var på Pilutta..... ?? Äh vänta ska jag kolla!
  • LitenBlomma
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:28:58 följande:
    Ååååå återfår lite hopp
    Jag satt nämligen och klickade hem den girly rainbow filten med stars på andra sidan igår och då såg jag den!
  • LitenBlomma
    MammaT skrev 2011-02-04 13:08:00 följande:
    men kan man inte skriva i reglerna att man inte får ge skambud för det är ju sjukt att någon ens kommer på tanken speciellt som i ditt fall liljan med lammen dom ger man mycket för
    Jag försökte få bort det värsta prutandet genom att sätta en regel i Po.p gruppen om att prutning inte var tillåtet den första veckan. Tog bort den efter några dagar när det värsta hade lagt sig, många ville ändå ha kvar prutningen. Det som jag stör mig mest på är dessa småtior hit och dit och sen självklart de som prutar halva priset Skrikandes

Har inte upplevt att det är likadant i danskgruppen. Ska ni starta en ny lite hemlig grupp skulle jag gärna vara med även om jag inte skriver här lika ofta men läser desto mer.
  • LitenBlomma
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-02-04 14:11:30 följande:
    LitenBlomma: hej hej.
    Är det du som är Moderator även för Danskgruppen inne på FB? ville ju liksom vara medlem jag med... 
    Hej! Nej det är det inte, har fullt upp med att hålla koll på er i Po.p gruppen
  • LitenBlomma
    Guld gossarnas Super Mamma skrev 2011-02-04 16:05:28 följande:
    verkar ej som vi ´´nya´´får komma in. . .  
    Jag har följt och skrivit i tråden i snart 3 år Drömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17