Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2010-10-07 13:52:16 följande:
    Ängeln! Milla fick massa trä och tyg leksaker som hon leker JÄTTE mkt med nu, iofs 6 månader efter 1årsdagen, men ändå Det går ju så fort! Hon bjuder på fika och har sig hela dagarna, "vovven smaka, mamma dricka saft, milla mata" osv håller hon på och låtsas äta bulla glass och tårta hela dagarna

En annan stor hit just nu är djur, speciellt hästar! Hon har en liten bondgård med verklighetstrogna små djur som hon fullkomligt ÄLSKAR! Hon pussar hästarna godnatt nästan varje kväll Och ja, dockor, dockvagnar och allt som har med matlagning att göra är också superkul, och leka med lera och göra former osv Lite tips kanske? Kul med 1års kalas, stora tjejen!
    Åh där sa du nåt, Ikea hade ju fått in lite olika sånna där kik med tyg mat typ
    Man får ju lixom tänka lite framåt, just nu så duger ju det mesta, några plasbunkar och en slev så är hon nöjd lixom
    O djuren var ju också jätte bra, hon älskar katter så det ska jag nog leta reda på.

Mh, 1 års kalas är ju alltid lite speciellt, men jag förstår fortfarande inte vart tiden tagit vägen?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som har tips på hur man får bort banan fläckar?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-10-07 14:09:03 följande:
    Ja dom från Ikea är superbra! Milla har bara "frukost" setet med lite mackor osv men det leker hon också jätte mkt med! Ska köpa de med frukt osv nästa gång vi far dit, var slut sist! Ja precis man får tänka lite frammåt, Milla leker ju betydligt mkt mer nu med leksakerna än när hon fyllde 1 år och vipps så hade hon bara "bebis" leksaker så vi var akut tvungen att fylla på

På barnenshus köpte vi ett set med 5 hästar i olika storlekar åt henne, fanns även massa andra djur men alltså detta är hennes allra käraste ägodel. Hon kan liksom inte bara bära omkring på en heller utan alla fem ska med, ser ju lagom smidigt ut Ska köpa lite mer smådjur sen åt henne, det är verkligen en riktig hit!
    Får ta en runda till Ikea och kika, nästan så man blir sugen på att köpa dom till sej själv och lägga på ett fat, så fina ju
    Har önskat ganska mycket kläder av dom andra, det behövs ju lixom alltid. Känns lite onödigt om hon får typ 15 dockor, det brukar ju vara det första man tänker på annars.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-07 14:19:17 följande:
    Hoppsan då.... Drömmer
    Hoppsan hejsan
    Dumma dej
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Pepper79 skrev 2010-10-07 15:58:55 följande:
    Kristyr skrev 2010-10-07 14:40:47 följande:
    kan bara hålla med där
    Vad blev det?
    En Småfolk tröja från FB
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll godkväll.

NUUUU sover barnen, jag begriper inte vad som har hänt, från att ha varit relativt lätt sövda och somna senast kl 19 så håller dom nu låda framåt natten ju Damn vad sliten jag känner mej nu.
    Och jag längtar sååå tills imorgon kväll, då ska jag på tjejkväll/sexparty, kommer bli hur kul som helst.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-10-07 21:11:05 följande:
    Haha...sexparty? Det låter det
    Ha ha...det där lät lite dumt, men du förstår nog vad jag menar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor

Har sovit som en kratta inatt, nedrans förkylning, börjar bli lite smått galen nu.
    Imorgon vankas det den traditionella höst shopping turen i Värnamo för mej, barnen, mamma och mormor, en liten mysig tradition vi har Tänkte ta en tur förbi Halloncollection, har fortfarande aldrig varit där

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    melizza skrev 2010-10-08 09:09:27 följande:
    Godmorgon tjejer

sååå shoppingsugen men tänker...molosalg....molosalg...hela tiden för att inte shoppa
    Morning

Försöker tänka detsamma...men det går inge vidare, men idag tänker jag varken kika i shoparna eller på Tradera, kan man spärra  dom sidorna tros?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-10-08 09:14:18 följande:
    Härligt med hoppingdag

Här ska det åter byggas yttervägg, vareeeenda helg *less*
    Ja det ska bli sååå mysigt

Uff, låter inget vidare roligt det där alltså, har ni mycket kvar?
    Vi har byggprojekt nästa helg, vi har fått grannens lekstuga så nu ska den flyttas över till  våran tomt och sen ska det grejas
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17