• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 15:49:46 följande:
    Bubblis gillar kläder Våra sommarkläder får inte heller plats *ska köpa byrå*
    Bubblis MAMMA gillar också kläder.

Byrå, det får jag inte plats med i barnens rum, här får det bli hög på hög liksom.
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 15:49:23 följande:
    Tur att lurven överlevde!Jag förstår absolut hur du känner, jag menar, man går ju inte ut i frack och långklänning när man arbetar med en massa smuts, då borde man kanske haja att man klär barnen som man klär sig själv...Här är det nästan tvärtom, överdrivet mycket frågor om vad barnen ska ha på sig när dom gör ditten och datten i trädgård och garage, fast han börjar lära sig nu ändå. Jaa, galonkläderna var en toppenidé idag, hon hade som vanligt legat ned och lekt/grävt i leran. Men hon var lycklig ändå när jag kom, och hon sa själv att det var tur att hon hade galonkläderna för jeansen hade nog kunnat bli lite blöta.
    Ja hade den rykt så hade han fått åka och köpa en ny IDAG det kan jag lova!! 600.- jackor har man INTE i lerhögar, *morr*

Gör han om det så ska jag låna hans nya fina gympa skor och ta mig en promenad i träsket {#lang_emotions_djavulsk}

Ha ha ha.. Hade jeansen kunnat bli lite blöta?   hi hi.. Jo tack
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 15:50:33 följande:
    Weehoo! Att man kan bli så glad för en räkning. Själv är jag glad för att elräkningen sjunkit från dryga 900:- till 750:- nu.
    *överlycklig*

slipper gärna dom där räkningarna på 14 tusen

750.-????   har ni kylskåpskallt hemma eller???
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 15:51:32 följande:
    Bubblis MAMMA gillar också kläder. Byrå, det får jag inte plats med i barnens rum, här får det bli hög på hög liksom.
    oki.. liiite gillar mamman kläder åxå då {#lang_emotions_dreamer}

Här får det plats måååååånga byråer   *me like*
  • OsynligtSmåkryp
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 15:58:21 följande:
    *överlycklig* slipper gärna dom där räkningarna på 14 tusen 750.-????   har ni kylskåpskallt hemma eller???
    Haha, nä, men vi har ju pellets istället och det går runt 1500:- i månaden en kall vintermånad, under sommaren kostar det kanske en femhundring.
    Just nu har vi vridit ned cirkulationen men har ändå 23 grader på nedervåningen, skönt när solen hjälper till lite!

Kan tro att många byråer får plats hos er, det var väl hela anledningen till husköpet om du ska vara alldeles ärliga va?
  • Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 15:59:55 följande:
    oki.. liiite gillar mamman kläder åxå då Här får det plats måååååånga byråer   *me like*
    Har du inventerat garderoben nu? Tror jag vill ha ett kompendium med bilder ha ha Virrigt på salg ju!
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • RååSa BuBBlan
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-16 16:08:03 följande:
    Haha, nä, men vi har ju pellets istället och det går runt 1500:- i månaden en kall vintermånad, under sommaren kostar det kanske en femhundring.Just nu har vi vridit ned cirkulationen men har ändå 23 grader på nedervåningen, skönt när solen hjälper till lite! Kan tro att många byråer får plats hos er, det var väl hela anledningen till husköpet om du ska vara alldeles ärliga va?
    Aha.. Ni kör pellets Vi har lyxat med 23-24 grader inomhus nu och ändå är räkningen så här låg DET tycker jag är kanoners

Ja liiite av anledningen va allt platsen för alla garderober
    Everlonn skrev 2010-04-16 16:08:05 följande:
    Har du inventerat garderoben nu? Tror jag vill ha ett kompendium med bilder ha ha Virrigt på salg ju!
    Ja nu har jag hyfsad koll   Du kommer få rätt fria händer faktiskt, jag säljer bort det om det är nåt jag redan har bara

Knapptröjor älskar vi ju, prickar i alla möjliga färger, ja ALLT går bra jag är enkel att handla åt, blir glad för nästan allt
  • Mawe123
    Busbellan skrev 2010-04-16 15:26:27 följande:
    Jag har inte heler fått nån bekräftelse från zillstar
    jag väntar fortfarande jag med..
    William 000213, Lowe 070712
  • Mawe123
    stökmamma skrev 2010-04-16 15:08:09 följande:
    åhhh, den skulle vi vilja ha , hur funkar ts igentligen??
    Maila TS supporten och be dem hjälpa dig, du behöver maila in lite handlingar, bl a en inscannad myndighetshandling med din adress på. De brukar svara snabbt på mail. Att handla fungerar som en blandning mellan T och blocket, superkul och spännande, lättare att göra snabba affärer än på T.

Betalar gör du genom att sätta in pengar på ett TSkonto med ditt bankkort.
    William 000213, Lowe 070712
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17