• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • hzl

hade också velat ha en till. men det får vänta många år. hade inte pallat..
    Lj2, ja det får vi verkligen! Vart åker du från?

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-16 16:13:23 följande:
    Aha.. Ni kör pellets Vi har lyxat med 23-24 grader inomhus nu och ändå är räkningen så här låg DET tycker jag är kanoners Ja liiite av anledningen va allt platsen för alla garderober Ja nu har jag hyfsad koll   Du kommer få rätt fria händer faktiskt, jag säljer bort det om det är nåt jag redan har bara Knapptröjor älskar vi ju, prickar i alla möjliga färger, ja ALLT går bra jag är enkel att handla åt, blir glad för nästan allt
    Tro mig, jag vill ha riktlinjer! Har ju ADD och liiite svårt med koncentrationen vid stressiga tillfällen Lååång lista på allt som du vill ha/inte vill ha
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • hzl

jag får heeeela tiden upp den jävla reklamen, vinn ett års fri el. smart placering
    hata

• hzl

jo förresten! Finns det nån annan nörd här som spelar betapet?

• Greksmurfen
    {#lang_emotions_dreamer} vistte inte det vatt nördigt =P.... har haft uppehåll.. man blir ju beroende=P... räknade ju ord när man skulle somna typ =P... det e sjukt haha
    hzl skrev 2010-04-16 19:36:02 följande:
    jo förresten! Finns det nån annan nörd här som spelar betapet?
    mamma till Maximilian född 081028
  • hzl
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 19:49:20 följande:
    vistte inte det vatt nördigt =P.... har haft uppehåll.. man blir ju beroende=P... räknade ju ord när man skulle somna typ =P... det e sjukt haha
    det är faktiskt as nördigt. men det är väl inget negativt? Jag har vart hookad länge, hade uppehåll ett tag för som du säger man blir beroende.. Sen öppnade dom grisen o de andra böjningslistorna, ännu roligare! vad heter du där? greksmurfen??
  • Kristyr

Hzl> Var betapetberoende innan jag fick sonen! Nu har man inte tid och familjeliv och barnkläder tar all surftid

• lillronya

Skulle visst titta på talang med barnen. Återkommer senare.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2010-04-16 19:25:01 följande:
    Tro mig, jag vill ha riktlinjer! Har ju ADD och liiite svårt med koncentrationen vid stressiga tillfällen Lååång lista på allt som du vill ha/inte vill ha
    Oki

fnular ihop en då

Hur mycket får jag max skicka med? {#lang_emotions_dreamer} Tänkte å du orkar bära
    Undrans vad jag får i julklapp i år?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17