Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

CamillaJ skrev 2010-12-17 20:28:54 följande:
    Åh :((( Vart fick du tag på den ? =)
    Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10

Köpte den här på Åland för kanske 2 år sedan. Så den är säkert mycket svår att få tag på.
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-12-17 20:50:32 följande:
    Helt fel hade jag inte då
    Nej absolut inte. Tror att jag köpte fler till några här i tråden också, både röda och blå. Superbilligt. Men det måste ha varit för typ två årsedan eller så.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-18 18:41:37 följande:
    Hej på er!
    Kul att se att det är några nya inlägg här i alla fall, får ju inte bli för dött!
    har insett att mycket shopping bara ger ännu större shoppingsug, alltså dessa kalendrar är farliga
    Häääärliga bilder i bt!!!

Åhhh idag hade Anton de nya ns byxorna, jenas harem, fodrade. Och varför har du inte sagt innan hur bra det är?
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-12-18 18:59:18 följande:
    Tack
    Hmm, jag har aldeles för mig att jag lovordat de byxorna hur många gånger som helst
    och med tanke på att alla barnen här hemma har dem så kan väl alla gissa vad jag tycker om dem

Hur är det med Svea förresten?
    Ha ha, men modellen var ju så bra när det inte är så bred. Samma som de svarta. Vet du någon mer modell som också är smal?

Ja tyvärr kanske hon har fått feber, hoppas inte att fallet är så för då måste vi väll fara in med henne igen
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2010-12-19 07:43:31 följande:
    God morgon!

Space-tröjan är såå fin. Den har P Fast med randiga ärmar.

Hur mår Svea? 
    Ja de är verkligen fina! Jag velade så vilken jag skulle ta, den med randiga är nog finast, men modellen är jag tveksam till mina smaliskillar.

Med Svea går det väldigt upp och ner, nu har hon dragit på sig världens dunderförkylning så hon är mer än däckad, varit vaken massor i natt. Just nu mår hon inget bra alls. Får se om vi måste fara in med henne igen. Men fy vi har tröttnat på allt som har med sjukhus att göra för länge sedan.
  • SmillaMilla

Åhhhhhh i dag hade svea sovit utan napp på dagis. Så nu fortsätter vi hemma Mutad o klar ligger hon nu i sängen UTAN napp!!!!!

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-12-20 19:42:23 följande:
    NU tänker jag vara ot, som vanligt.
    Men ni är ju bäst att ventilera med.

Nu ikväll har två av mina töser lagt fram ett förslag som de tycker är jättebra.
    Jag kan se många fördelar men är ändå lite tveksam.
    Vill höra er åsikt.

Nikita och Anjelin vill dela rum, istället för att Emilio och Anjelin gör det.
    N vill inte sova ensam och det vill ju inte A heller.
    Dessutom leker N ofta med A. De gillar samma saker till viss del.

Frågan är ju hur länge N uppskattar den här uppdelningen.
    Hon är ju tio år och A fem...
    Jag tror nog att det kan vara lättare för tjejer att dela rum än för en tjej och en kille. Så om de själva vill så byt. Det går ju alltid att byta tillbaka om några år om N tröttnar på lillsyrran.
  • SmillaMilla
    Tessie2022 skrev 2010-12-20 19:55:50 följande:

SmillaMilla:

Vilken storlek har din dotter på sin overall och hur stor är din dotter? Tror du den räcker hela vintern? Funderar vilken storlek jag ska ta till min dotter som jag har fått för mig är ungefär lika stor (dock lite rundare - då hon är en bastant dam på ca 17 kg och 95 lång.. ..)

Hej!
    Jag har också en bastant dam här. 17,5 kilo tror jag hon väger till sina 99 cm. Hennes overall är i stl 104 och nej jag är osäker på om den räcker hela vintern. Skulle nog kunna ha 110 till henne.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17