Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Lisa- är dem svår att bygga? Hur lång är den? Det känns som om noel snart fyller ut hela sin. Fast nu kom jag ju på att en sån säng inte funkar här med vårt snedtak... Skrutt också
Lisa- är dem svår att bygga? Hur lång är den? Det känns som om noel snart fyller ut hela sin. Fast nu kom jag ju på att en sån säng inte funkar här med vårt snedtak... Skrutt också
Haha, tänkte faktiskt skriva till det vid min fråga att du säkert inte byggt den själv. Menar inte att du inte kan men ofta faller såna där projekt på någon annan i familjen, typ sambo eller pappa
God morgon!
Här la noel en pizza igår kväll pga hosta och Lea hade svårt att sova av snorandet. Och Andreas jobbade hela dagen igår och jobbar idag. Kul... Vi ska snart ut i solen men något direkt firande blir det inte. Känns inte som om det finns några traditioner av firande här omkring. Skansen känns övermäktigt själv med två snoriga barn och tusentals människor.
hoppas på lugna barn här hemma. Helst vill jag ligga och sola
Tack. Nej det är det verkligen inte men det förutsätter att ena barnet sover och den andra leker
God morgon!
Här startade dagen med en nerbajsad säng! Mysigt! Lea är skruttig i magen och har varit länge nu. Hon blir lätt det när hon är så här förkyld.
Hoppas att ingen åska hittar hit för jag är också lite skrajsen. Vädret enligt YR ska dock vara bra till torsdag i alla fall. Jag ska ta en promenad nu så att Lea somnar och sen ska jag slänga mig på en filt på gräsmattan. Har längtat efter en lugn stund hela helgen men det går liksom inte när man är själv med 2 barn
A jobbar ikväll och på torsdag. Det suger! Vet att jag gnäller men det är så trist att gå om varann och köra nattningarna själv så ofta nu.
Nä, nu ska jag ut och hoppas på att det fina vädret piggar upp humöret lite.
Förresten så vill jag gärna ha tips på en nyfödingpresent till en pojke. Gärna någon suit. Mamman är mer in på Tommy Hilfiger än Molo så något som inte är så extremt
Dock gärna Molo (hon måste ju indoktrineras) ändå. Om det är på rea gör inte heller något
Här har det också varit en toppendag med sol och värme.
God morgon!
Här är det mulet och lite tryckade i luften idag. Väntar på ovädret.
Frågar igen om någon har tips på en present till en nyföding? Kille. Gärna Molo eller ngt annat danskt men inte det extremaste då mamman är mer åt preppyhållet än MOLO.
Suit kanske? Gärna rea
Någon som sett ESL på rea? Det ska ju vara storlek 62 eller 68