Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-11 20:44:33 följande:
    Bra köp!
    Hoppas du får må bra nu, kram <3
    kram tbax Hjärta
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2011-03-11 20:51:01 följande:
    Ja det får vi hoppas. Är SÅ less på detta nu, först låg jag däckad i körtelfeber nästan hela januari, sen en jäkla massa trubbel med magen och sen blir barnen sjuka och nu är jag stört förkyld. Bort med alla läbbiga basilusker NU!

Usch då vad jobbigt, hoppas verkligen dom hittar vad som är fel, jobbigt att inte veta lixom.

Men då, nu vill man väl ha ljusare färger?
    Bondgården är ju lovely, fick hem linnet till Liam, Meja har klänningen fast jag gillar ju inte färgen på kantbanden på den.
    Snart är det vår så då får ni säkert vara friska, vi behöver sooool och värme nu!! *bort med bacillerna*

Tycker det är sååå synd att dom inte hade röda kanter på bondgården, gud så det hade varit fint, dom här fulcerisa är blöö Kräks
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-11 20:51:24 följande:
    usch vad jobbigt vännen
    Mmm
    Buttelina skrev 2011-03-11 20:52:32 följande:
    och förresten du gillar ju älgarna tex och dom är ju blekfesiga.. du kommer gilla colibri!! annars är du lite knepig
    Men Butte... Jag ÄR knepig det har vi ju redan konstaterat
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2011-03-11 20:56:41 följande:
    WORD Känns som allt bara går runt runt just nu.

Ja men eller hur, röda hade varit tok fint, eller möjligtvis svarta, men hur sjutton fick dom in den där päck rosa som inte alls passar till printet?
    Ja jag fattar det inte heller, måste vart nån färgblind stackare som valde ut dom öh Snacka om att förstöra ett underbart print Obestämd
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-11 21:00:16 följande:

det låter helt sjukt obehagligt ju hoppas att dom får reda på snart vad det är!!
    Ja, jag kan ju inte åka ut och in på sjukhus så här, och jag mår såååå sjukt dåligt när en attack kommer Gubben kan inte jobba utan måste passa mig hela tiden här.. Nä dom måste hitta felet snart!!
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    jompa skrev 2011-03-11 21:01:01 följande:
    Men lilla vännen, uscha vad du ska få stå ut med mycket. Hoppas verkligen de hittar orsaken snart så du ska slippa detta framöver.
    Massor men tankar och kramar till dig.
    Hoppas lilla söta Saga är snäll nu mot mamma så du kan få lite vila.
    Saga är så enormt snäll och glad liten Bebis Hjärta Hon har varit så tapper på alla sjukhus!!  Nu ropar hon hör jag så det är nog dags för lite mat

Kikar in sen igen om damen lilla tillåter
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-11 21:59:52 följande:
    Tjenare.

Måste bara delge er alla om ett mejl jag fick nyss Tyst

Hej!

Har du postat ****** eller väntar du på pengar först? Det är ju lite olika hur man brukar göra, jag brukar betala efter leverans men summan är ju ingen större i detta fall så vill du ha det omvänt fungerar det för mig. :)

Vad säger man?
    he he..  Drömmer
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17