Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-18 13:10:28 följande:
    Hej förresten Här blev det en lugn stund. Ella följde med Nora hem till kusinerna och August kollar på Mora träsk
    Hej!
    Landade här igen.

Jag och småttarna ska titta på mora träsk live på onsdag. Ska bli roligt!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-18 13:18:36 följande:
    Åh vad roligt, var är de nånstans?Har inte varit på dem live sen Nora var ca 4 år och August bebis, de har inte varit i närheten efter det tror jag inte.Men han är lite gubbsjuk den där mannen som sjunger märker man nu när man ser dem som vuxen, han kommer med lite kommentarer ibland
    De är i Hässleholm då.
    Jag har aldrig sett de så jag längtar nog nästan mer än barnen. Det är ju nostalgi.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-18 13:24:17 följande:
    Ja, när man själv var liten har jag för mig att vi såg dem flera gånger
    Jag vet hur sur jag var när jag inte fick följa med för jag gick i skolan. Mamma åkte dit med min lillasyster och dagbarnen. Tar igen det nu då.
  • lillronya

Å vad jag kan shoppa sommarkläder för att komma upp i era mängder här. Känns bra, faktiskt!

• lillronya
    stökmamma skrev 2010-04-18 19:27:31 följande:
    du hör ju till dom man vet vem/vilka  det är visst är det skönt att man har några att skylla på?
    Ja det är jättebra!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-18 20:45:32 följande:
    Hej hej, vad händer här?
    Hej hej!
    Verkar vara möhippa på gång.

Vi valde att fega ur och gifta oss hemligt. Delvis för att slippa sånt.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2010-04-18 20:55:39 följande:
    mysigt o ut o rida!! tyvärr kan vi inte göra det då en av tjejerna e ganska så gravid bf 3 juni ! låter som en toppenmysig dag!!!! lite småpaket e inte fel.. =)) kan nog va kul för henne med!! fast.. vi skulle nog va mer åt det fräcka hållet med våra paket oj va roliga tips!!! vi vet när, men inte helt hundra på exakt vad.. mat e ju självklart, lite kul.. o sen nåt mer  =) jag e med sån.. skulle kunna gifta mig på en utlandssem.. i sandstranden i en enkel klänning =) o be nån filma.. ta med hem, o sen bara bjuda på en större fest, där man spelar upp videon *fast typ alla säger att man ska ha kyrka ju... *men nu ska ju inte jag gifta mig har jag sagt
    Vi bjöd till barndop och gifte oss framför en häpen släkt i kyrkan. Väldigt roligt.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-04-18 20:57:33 följande:
    Ja, jag är ju inte ens gift
    Se där ja. Dags att ordna det eller?
    LJ2 skrev 2010-04-18 20:58:07 följande:
    hahaha... !!!! ja, utgång senare på kvällen blir det nog..!! japp.. vi håller på o fixar det för vår "mokkika" vi vet när, o ungefär vad vi ska göra.. bara det sista lilla som fattas.. o vad har man tråden till  om man inte får va ot o be om hjälp hos alla proffs på allt?
    Ja här får man råd om allt. Jättebra!!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 21:12:29 följande:
    Frågar ni snällt så ställer personalen säkert dit den! De brukar alltid gå att sammarbeta Ang kyrka och hela köret så gifte vi ju oss på en betongplatta  Med våra närmaste vänner och alla ungar  HUR mysigt som helst! Sitter just nu och filar på inbjudan som ska skickas ut, för i augusti vankas det STOR grillfest för närmare 80 personer i vår trädgård Bröllop i smyg i enkel klänning och tre kvartsbyxor! och stor fest senare, helt perfekt och du frågar oss!
    Å himlans fint var det i det fina vädret på betongplattan!
  • lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-18 21:18:37 följande:
    Den planen är så himla rolig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17