Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor.

Kikar in efter en fullspäckad dag och oooooooj vilket härligt väder vi haft idag 19 grader i skuggan, så härligt, hoppas värmen stannar nu.

Vad händer här då?
    Jag är super duper gaaaaalet shopping sugen {#lang_emotions_tongue_out}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-04-26 21:50:35 följande:
    så du köper 68 i knickers till Liam?Då kanske byxorna jag köpte i 68 ändå kan funka som knickers till Ella
    Ja eller egentligen 74:a men 68:a funkar också
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-04-26 21:56:24 följande:
    Vad bra, då ska det nog gå här också Hur lång är han?
    Liam är 99 cm lång. Räknar dessutom med att han är helt blöjfri till sommaren så då blir det ju lite mera plats

Ja det tycker jag nog det borde göra.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Greksmurfen skrev 2010-04-26 22:15:16 följande:
    ängeln: det fanns ju ett par nya sådana bilar byxor i FB tråden tro det var första bilden lr ngt ;).. nu e dem dock borta sen jag skickade ut meddelande om vårstädningen =P....soloniko: ta flyget ner så kan du åka med ngn sen =).. tro ja blir billigast=)..vart bor du??
    Jo jag vet men jag tyckte dom var lite för dyra, egentligen vill jag ju ha 74:a till Liam

Bra där med vårstädningen, jag har fått bort det mesta mitt men ska ta bort det som fortfarande ligger kvar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon

Morgonbestyren avklarade, idag ska Liam åka på shopping tur med sin morbror, hoppas han sköter sej bättre än när han shoppar med oss
    O nu är det bara 7 timmar kvar tills tatuerings dags, spääännande

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Smiter in en runda innan det blir sängen, är såå trött.
    O nu sitter tatueringen där också, herregud så nöjd jag är, men AJ AJ AJ

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2010-04-28 21:33:58 följande:
    Åh vad roligt!!Gjorde det hemskt ont?jag har ju bara en liten pyttetatuering, men vill tatuera barnens namn när jag vet var och på vilket sätt jag ska ha dem
    Ja alltså det där var verkligen på gränsen på vad jag pallar o jag har ändå hög smärt gräns. Har ju tatuerat vaden och underärmen innan men det kändes knappt. Men denna...ajajaj
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

liljan

Thank you, är väldans så nöjd men ja, AJ AJ AJ AJ AJ Kan säga att jag andades mej igenom nästintill hela tatueringen Tur att man kan andnings tekniken

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2010-04-28 22:00:04 följande:
    I morgon klockan 15 stannar dom hos oss för att ladda med Spagetti och köttfärssås inför matchen VAR finns bild?
    På FB...eller här
    IMG_5798.JPG
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17