• hzl

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Linastrumpan skrev 2010-05-31 09:53:08 följande:
    Fast vid närmare titt så har min lurv ingen skyddsflärp på dragkedjan....fast det kanske är en junior ändå  Ursäkta 1000 frågor.....  
    Haha då har vi köpt exakt samma lur! Lila med gröna kantband, junior 92.
    Baby har skyddsflärpen. Är det din första? Det är min första och jag sitter redan och obsessar för att jag bara har en och att den kommer passa först om ett år... kanske!
  • hzl

molo 80 body sitter bra på min tjej, borde jag köpt den 80 lurven som jag höll i?
    Hade ju inte vart kul om den hade vart för liten... Men nån som vill bli av med en 86.a??

• hzl
    MiniM3 skrev 2010-05-31 10:03:41 följande:
    Köp fler :D
    ja jag måste ju det!
  • hzl
    LJ2 skrev 2010-05-31 10:06:58 följande:
    min 122 passade min son som har 110 på sin andra lurv? han e lite över 3½ år lixom ska leta fram kortet jag tog.. liite stor, men inte massor, i höst kommer han kunna ha den utan problem..
    så för dig är det tvärt om? eller missuppfattade jag? Din 122 lurv passar nästan sonen som har 110?
  • hzl

men är det ingen här som har en urväxt lurv 86 helst med luva??

• hzl

Hejhej! Jag vet ju att endel av er har katvigs regnkläder. Hur är dom i kvalitet och storlek? Jag funderar på en heldräkt. Tycker det verkar praktiskt..

• hzl

Det var ingen som hade något att säga om katvigs apple regnkläder eller?
    Har för mig att jag har sett flera i bt så nån kanske kan säga vad dom tycker om strlk o kvallitet?

• hzl
    lillronya skrev 2010-06-05 21:17:00 följande:

Hej i tråden!!

Jag är så glad idag! Jag har fått en födelsedagspresent av min man. Jag fyller inte åe förrän om en månad och jag får mycket sällan något av min man. Han får inget av mej heller.
    Idag kom han hem med en systemkamera till mej. Inslagen och allt.Hjärta Jag har önskat mej en i flera år!

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
    Men vad fint av honom! Visst uppskattar man en sån oväntad present mer än när man får födelsedagspresenter eller julklappar? Super gulligt av honom! Vad är det för någon?
    Foto är större hobby för mig än barnkläder..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17