Vi som shoppar danska barnkläder del 17
StaffenAssar skrev 2010-05-31 20:26:58 följande:
Mawe123 - den andra heter aerius, och jag tycker att den funkar bättre, ffa för att han inte blir så trött och för att han bara behöver ta den en gång om dagen. Men den ska tas varje dag hela myggsäsongen oavsett myggbett, för att han ska vara "upptankad" när han väl får ett myggbett. Men den stora skillnaden är nog att han tar den varje dag, vet inte hur mkt bättre aerius skulle vara om han bara tog den vid behov? Tavegylen hjälpte iaf inte särskilt bra... Stackars storebror, låter inte alls kulW har det jätte jobbigt. Han ramlade på cykeln igår fick styret i magen. Han tappade medvetandet en stund vid olyckan och när han piggnade till började han kräkas. Vi tog honom till vårdcentralen efter att jag googlat om styre i magen och läst om just brusten mjälte. Vårdcentralen skickade oss vidare tio mil till jourläkare, och därifrån blev det ambulans till lassarett. Nu ligger han under observation för att de ska övervaka blödningen, de vill helst slippa operera bort mjälten, men vi vet än inte hur det kommer att gå..
, känns som jag blir tokig av att sitta här och vänta vid telefonen. Vill såklart att maken ska ringa och meddela hur det går, samtidigt som jag är rädd för vilken info jag ska få när jag svarar..