• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-10-22 16:45:44 följande:
    Inte jag heller, men nu köpte jag ett par som var lite tjockare men inte supertjocka att ha i gummistövlar innan det blir jättekallt. 

Har du möjligen någon länk till stadiums strumpor? 
    dessa har jag köpt
    http://www.stadium.se/mode/juniorklader/underklader/114302/everest-k-wool-sck-s10

de hade lite fler färger än dessa tre sist jag var och handlade
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-10-22 16:56:08 följande:
    God eftermiddag

Äntligen verkar strömmen vara helt tillbaka igen. Snön ligger men börjar så sakteliga töa bort.

VIlken fin OTT-shopping i BT!

Pepper- stort grattis till Elliot! VIlken liten sötnos! Hoppas att ni alla mår bra.

Preggi- Vilken härligt lysande overall på P!
    Hejsan
    Hur är det med dig? Hoppas du mår bra.( tänkte på yrseln)
  • jompa
    Pepper79 skrev 2010-10-25 20:27:23 följande:
    ja jag passade på när jag såg dem . såå fina ju. inga mer på väg ut?
    hmmm inte ns, vad annat önskas
  • jompa

Tjejer hjälp mig nu, behöver byxor till min smalis som inte går sönder på knäna efter två tre gångers användning. Han är en vanlig halvvild femåring så visst leker och busar han men nog borde byxorna klara lite mer än så.

Har provat NS, HM, Lindex mm. Nån med förslag?

• jompa
    Smultronhjärta skrev 2010-11-01 19:51:32 följande:
    Då säger jag Meandi och Pop
    Hmmm Meandi har jag aldrig provat så man kanske skulle göra det. Funkar de på smalisar?
    NS Är tyvärr nästan lite för stora för min kille han har 116 i vanliga byxor men inte nes stl 110 funkar, är så mycket tyg över runt låren .

Pop tycker jag är dyra men det kanske är värt det om de håller.

HM har han precis haft, har dock fått köpa de på tjejavdelningen då de på kill är för stora, de kanske är lite sämre då tjejer kanske inte är lika vilda i den åldern?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2010-11-14 20:50:43 följande:
    Jag blundar! Såg massa fint i dina auktioner men har utom salgen totalt köpstopp!
    Duktig du/ni är som har ett köpstopp så här när julen är på intåg.
    Själv har jag shoppat massor i november, ok mest julklappar då så nu blir december lugn , ja om mannen inte får för sig att beställa en ny bil.
    Väntar lite på Småfolks nästa släpp som borde vara på g så nåt litet till ungarna kanske det blir.
  • jompa
    FL Lisa skrev 2010-11-14 21:08:13 följande:
    kikar bara in en snabbis och tackar för alla grattis!

och för att inte vara helt OT så bjuder jag även på en bild på liten Helge i danskkläder.

Åhhh grattis till en så liten fin kille. Visst är det fina fina gamla Katvig han har på sig? Älskar de där färgerna.
    De verkar har slutat med vitt i sina ränder.
  • jompa

Hej tjejer, jag behöver er hjälp.
    Om man reklamerar ett ytterplagg som gått sönder har man rätt att få pengar tillbaka eller måste man godta ett tillgodokvitto?
    Skulle vilja veta så jag inte går iväg redan innan jag reklamerat och köper nytt om jag ni inte har rätt att få tillbaka pengarna.

• jompa
    jompa skrev 2010-11-16 20:20:17 följande:
    Hej tjejer, jag behöver er hjälp.
    Om man reklamerar ett ytterplagg som gått sönder har man rätt att få pengar tillbaka eller måste man godta ett tillgodokvitto?
    Skulle vilja veta så jag inte går iväg redan innan jag reklamerat och köper nytt om jag ni inte har rätt att få tillbaka pengarna.
    Puffar lite för min fråga
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17