Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-01-22 20:55:40 följande:
    Ta bort N:et
    aha tack
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 17:29:21 följande:
    God kväll flickor!

Har idag varit på Gekås och shoppat Molokopior och satan i gatan vilka kopior ..Så pass att de förtjänar att visas i bt
    är det en regnjacka?
  • anette 81

Någon som har haft Ej sikke lejs vinteroverall?

• anette 81
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 17:40:44 följande:
    Nope- men jag har nog köpt en nu så jag hoppas den är bra
    Nog? Förvånad
  • anette 81
    Smultronhjärta skrev 2011-01-25 17:45:41 följande:
    Ja det har hänt tidigare att LLM har ringt mig om att det jag har beställt inte fanns, när det är många på sidan samtidigt så hänger inte alltid saldot med
    vet du hur dom är i storlek?
  • anette 81
    Duntoffla skrev 2011-01-29 08:54:07 följande:
    God morgon!

Solouniko- Visst är det mkt roligare att reashoppa med en bebis på g? Allt finns ju kvar  

Maugu- Trist att jobbet tar så mycket energi Har dålig koll på släppen jag. I alla fall vad det gäller klänningar. Vet bara Molos Colibri och Bronx eller vad det heter. Åh, hoppas du kan komma med på salg i vår. Vore superkul!

Inser nu att jag måste fixa lite frukost innan mannen ska åka och jobba så vi kan äta tillsammans. Han jobbar sen hela dagen och ikväll

Ses om en stundJag säger ju som vanligt (nej, jag är inte sponsrad utan bara väldigt nöjd kund )Isbjörn (gamla Nanook). Deras överdragsbyxor är suveräna och väldigt vattentåliga. Barnen behöver inga galonisar och kan typ sitta i vattenpölarna utan att bli blöta. De kan även torkas i torkskåp vilket en del andra inte kan. 

Jag har inte haft POP`S skalbyxor men väl jacka och den har vi varit nöjd med  så byxorna är säkert bra de också. 

Finns dom till något bra pris någonstans?
  • anette 81
    Duntoffla skrev 2011-01-29 10:18:00 följande:
    Kanske inget jätteutbud men dessa hittade jag som har IDA T. Såg dock inga regnkläder. Du får samköpa från DK. De är supersnabba.

Babyshop, minodino, bra barnkläder, Barnlyan, milkmilla, halloncollection
    anette 81 skrev 2011-01-29 08:57:22 följande:
    Finns dom till något bra pris någonstans?
    Just nu vet jag inte men Uteungar, Addnature och Naturkompaniet brukar ha dem.

ska kika där
  • anette 81
    Busbellan skrev 2011-01-31 18:32:10 följande:
    Tänkte bara tipsa om att fix skalbyxor kommit in på Lindex nu om nån missat det
    Köpte ett par till Ella.
    Var helnöjd förra året med dom fast det då "bara" var 5000 mm eller nåt sånt. I år har de tydligen 10000 mm och till priset av 299 kr, helt ok pris alltså, tror jag måste köpa till A också, och kanske en skaljacka också tror de kostade 399 kr
    funderar oxå på dom skalbyxorna, synd dom inte har hängslen bara.
  • anette 81
    Busbellan skrev 2011-01-31 19:22:39 följande:
    Måste säga att de är de skalbyxor vi haft som suttit bäst trots att de inte har hängslen
    Både ställbar resår sen dragkedja och knapp i midjan
    låter bra det, vilken storlek tog du?
  • anette 81
    molnen skrev 2011-02-02 17:38:31 följande:
    Någon som vet av någon butik i Gävle som säljer danskt eller andra fina barnkläder.
    undra oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17