Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-17 15:59:03 följande:
    haha velpotta
    den är ju så förbenat dyyyyr

Men vågar man vänta? Inte många kvar hos LLM liksom
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2011-03-17 15:56:08 följande:
    God eftermiddag!

Vilka fina barn och kläder i BT! Hjärta
    Här verkar äntligen sjukstugan vara över med lite piggare barn. Snorigt är det dock men det är ett konstant läge just nu.

skönt att ni är piggare Solig
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 16:08:44 följande:
    hej hopp=)

e så stolt över maxen han har slutat med blöjor helt nu på dagen=) har bara nattetid just nu där e han inte redo å slut än iaf =) men det e rätt tidigt ändå för en kille å vara 2år å 4mån =)........såååå skönt att daigs äntligen lagt ner lite möda på han med=/...de ansåg ju att dem som var över 3 skulle få lite mer hjälp å sluta med blöja =O typ...........
    duktig Maxen Kyss
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Howdy

Här är man typ insnöad Obestämd Så Bubblis drog igång ett Paty med mora träsk musik för mamman   *tack snälla Bubblis eller nåt*   Nu mutade jag henne ner i soffan med snacks och film *mamma viiiilar*

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2011-03-18 16:36:17 följande:
    Här har vi också mora träsk party, tack August
    då va jag inte ensamt ålågad idag då   ha ha ha..
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2011-03-18 16:37:42 följande:
    då va jag inte ensamt ålågad idag då   ha ha ha..
    öh.. plågad ska de ju stå
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

Inget erbjudande på Molosar nånstans? Drömmer

Å va har hänt med LLM egentligen? Dom har blivit hur sega som helst på att skicka Obestämd

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan

velar på den där himla popcorn suiten åxå   och ska jag köpa den ska jag då ta 62 som passar nu med liiite växtmån eller 68? Drömmer

Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-18 17:12:37 följande:
    68 har du beställt nått annat?
    Hm.. då får det bli en 68 om jag velat klart nångång bara

Ja hos LLM beställde jag en knappis och två leggings i början på veckan men de kommer ju aldrig Obestämd
    Lillasyster är här <3
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2011-03-18 17:18:13 följande:
    skumt Obestämd segt värre. jag stör mig lite på ajabaja. jag mailade om katvig och fick till svar att de inte vet vad de beställt och när det kommer och att jag kunde anmäla mig till deras nyhetsbrev så skulle jag få mail när dom fick in det. jamen öhh, alla andra har fått för tvp 5 veckor sen och har tom fått sändning 3..
    Men va sent dom får? Obestämd
    Buttelina skrev 2011-03-18 17:22:08 följande:
    som du shoppat och bunkrat colibri som du inte gillade typ måste du inte ha filten med haha
    Ja det va dags att fylla på garderoberna här serru   Å gubben säger att han kör mig till salgen i vår åxå   *bubbelmamman gillar sin gubbe då*

Colibri är ju helt sjukt fint alltså!! På rean ska jag bunkra ännu mer OM det nu finns nåt kvar
    Lillasyster är här <3
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17