Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 18:50:25 följande:
    Jo, med tjejerna spydde jag dygnet runt från början och fram till förlossning, hade svår foglossning från start, osv.
    Nu mådde jag illa fram till v 13, sedan nada, mådde tipp tipp! Foglossningen kom inte förrän runt vecka 20-21 den här gången...Så här känns det tvärsäkert på pojke, vore mkt förvånad om någon filur med snippa kom ut.
    Så trodde vi när jag väntade Anjelin.
    Har mått bra de andra gångerna men med henne kändes det som magsjuka i sex månader. Men det blev en tjej till iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-10-02 19:05:50 följande:
    Det är rätt häftigt att man kan gissa och gissa men inte har en aning om vad som döljer sig inne i magen, det där med pojk/flicksaker som har med graviditeter att göra är ju bara blahablaha.
    Fast jag tror att man som mamma vet innerst inne vad det blir. Så har det varit för mej iaf. De sista veckorna har jag kännt på mej vad det skulle bli och haft rätt, om jag bara lyssnat till mej själv och inte omgivningen som har så mycket att säga.
  • lillronya
    högbergarna skrev 2010-10-02 19:15:12 följande:
    Jag hade ingen som helst aning alls förra gången! Inte nu heller. MEN precis när vi skulle åka till BB så sa jag att "Näe jag känner inte för Kajsa längre!!" Tur då att det blev en Knut! :)
    Nä jag har inte heller kännt det så tidigt, men precis innan har jag kännt det.
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2010-10-02 19:25:01 följande:
    Godkväll flickor.

Idag har jag fyndat Precis vad jag behövde efter senaste dagarnas avis på salg depp
    Vart på byns marknad idag, som vanligt mest skit, ni vet det där vanliga, fula t-shirts, godis och skräp leksaker, men vad ser jag? Ett stånd med en massa IdaT kläder, fick världens lyckorus där, dom vi gick med låg nästan dubbel vikta i skratt när dom såg min iver.
    Köpte varsin lila igelkotts tröja, igelkotts suit till Meja, röd flodhäst tröja till Liam, 2 par enfärgade leggings till Meja och 5 par strumpor. O det blev ju nästan gratis ju, tröjor/bodys 70 kr, suits 100 kr, strumpor 15 kr osv...
    Å vad roligt att göra såna fynd!!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-10-02 20:46:35 följande:
    usch, sitter här och funderar på om man ska orka fota och slänga ut på fb eller nåt, men ORKAR ju aldrig
    Jo kom igeeeen!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-10-02 22:09:14 följande:
    Börjar känna att gårdagen ladies night börjar ta ut sin rätt, snart sängdags här
    Har ju ett 7-års kalas att se fram emot imorgon
    Å är det kalas imorgon? Roligt!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-10-02 22:14:30 följande:
    Jepp, imorgon har vi halva släkten på kalas, får se när vi tar andra halvan. Är ju för många för att få plats med alla på en gång
    Han fyller egentligen på måndag
    Vi har också kalas i veckan. På onsdag och torsdag.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2010-10-02 22:32:12 följande:
    Vem är det hos er som fyller år?
    Nikita på onsdag och Anjelin på torsdag.
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2010-10-03 07:55:53 följande:
    Jaså? Jag har verkligen ingen koll på vad vinterbyxor kostar nya..
    Då antar jag att jag ska vara nöjd
    Det har egentligen inte jag heller, men det kändes billigt för regnbåge.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17