Tjollabolla skrev 2011-06-16 09:59:12 följande:
Ja dom kommer ju på det där. Milo har det senaste halvåret frågat varje gång jag hämtat honom/lämnat honom vad jag och Lia har gjort och vad vi ska göra. Rädda för att missa något kanske? När jag säger att vi varit på babysång brukar han säga att då vill han vara på dagis för han är ingen bebis
Skönt att det går över när du lämnat iaf... När jag skolade in Milo skrek han heeela dagarna i flera månader, fy vad hemskt det var...
Jag har faktiskt slutat säga till Noel vad jag och Lea ska göra på dagarna. Märker att han blir avundsjuk om vi ex varit iväg och träffat någon.
Noel grinade när vi skolade in honom men även då gick det snabbt över. Sen har det gått bra men nu är det verkligen asjobbigt. Han drar mig i håret, slåss, grinar och säger dumma mamma. Jag vill inte vara här osv...
Lea känns som om hon kommer ha mkt lättare. Hon är mer social än vad Noel är och mer nyfiken på nya saker. DEssutom har hon ju träffat alla nu i och med lämningarna/hämtningarna.
Busbellan skrev 2011-06-16 10:41:33 följande:
Hej på er
Nu har jag varit med August på skolavslutning
hade tänkt möta upp resten av familjen hos Nora efter deras besök i kyrkan, de är i skolan efter.
Men A var inte på humör för det idag, det var tydligt så vi tar det lugnt en stund här hemma istället
Mysigt med skolavslutning! Det kan ju vara skönt hemma också