Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2011-01-15 13:53:47 följande:
    Ja, jag blir fortfarande fattig för jag började ju inte köpa NS förrän förra året så Henric har inget att ärva ännu utan det får bli dubbla uppsättningar till båda två!!
    och denna gången finns inte LitenC heller...
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-01-15 15:26:45 följande:
    lite besviken är jag ville ha den lila hooden men den ser ju ut att vara utan luva :/ sen är den blå och röda hooden repriser känns det som håller tummarna att hoodklänningen som ska komma är fin. den turkosa mössan var fin dock

röda hoodar har det var flera ggn på rad nu.

mössan var superfin verkligen

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-01-16 18:48:59 följande:
    Åhhåhå- hoppas bebisen vill komma inatt BubblanHjärta
    I övrigt så blundar jag för alla förlossningsdetaljer

Nu till min fråga..den där tröjmodellen från Molo som alla är så kär i,med liten spetskant..Visst är den liten i storlek? dvs visst borde min Lova kunna ha stl 92 gaaaanska snart iafDrömmer
    jag har en sån på väg hem..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-01-16 19:56:26 följande:
    shit pommes jag la ut 6 grejer på fb och på 10 min var 5 av dom sålda och min plånbok kändes genast lite tjockare efter gårdagens shopping
    *wow* ska lägga ut de sista pyttesakerna i veckan. Då är jag av med det mesta i 68 och mindre..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-17 11:31:28 följande:
    OK, ska kika där. (gillar iofs inte just de neonrosa/vitrandiga men kanske hittar ngt annat)

Var på Lindex i förmiddags och köpte urfina syrenlila velourbyxor till Noel. Synd att de inte fanns på bebissidan för de såg fina ut ihop med Colibri.  
    ja jag hoppas på  lindex på ljuslila leggings eller nått sånt att ha till klänningen!
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-17 16:23:19 följande:
    hej på er!
    Lite OT nu, men idag var jag inne och klämde på pops skaloveraller, den rosa är underbar! Ganska lik molos bubblegum i färgen. Den gröna var med superhärlig, riktigt stark grön färg.
    Måste nog in och shoppa en sån en dag när jag fått in lite mer pengar
    åhh jag är med sugen på nån sån..

dock har dottern en röd 80 som lär passa ett tag till och sonen har en 104 som lär passa ännu längre..
    Men det ser helt underbara ut på deras hemsida!
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-17 16:46:52 följande:
    Ja, jag är fruktansvärt sugen, men kan inte riktigt bestämma mig för vilken storlek vi ska ha.
    Känns ju som 104 borde räcka, men när jag tittade på den såg den ungefär lika stor ut som hennes Molo i 104 och den sitter ju ganska perfekt nu. Jag menar pop overallen får ju gärna passa till hösten också
    Hur lång är din grabb och hur sitter 104 på honom?
    han är 94 men lång rygg. Han har med foder. Och det är åtdragen i midjan då ser den inte så stor ut och han rör sig obehidrat i den.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17